آخرین عناوین

يکشنبه 16 شهريور 1393-7:36 کد خبر:839

معاون اجتماعی فرماندار ساری خبر داد:

بازگشایی نمایشگاه پائیزه از 16 شهریور در ساری

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری گفت : در راستای آرامش بازار و آسودگی خاطر مردم در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه پائیزه از 16 تا 26 شهریور در ساری برپا می گردد

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری ،سید عباس حسینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری در جلسه تنظیم بازار با اشاره به دغدغه های دولت در آرامش بازار و کاهش تورم اظهار داشت : بازار در حال حاضر ازآرامش نسبی و ثبات بیشتری برخوردار می باشد .

وی عدم افزایش قیمت ها و راکد شدن مدت طولانی قیمت بعضی از کالاها نشان عزم دولت برای رفاه و آسایش مردم در سلامت زیستن اعلام کرد ومتذکر شد : کاهش و یا افزایش قیمت بعضی از کالاها در مقاطع مختلف بستگی به کاهش یا افزایش تولیدی آن کالای مرتبط میباشد و دولت در آن نقش ندارد .

 حسینی خواستار نظارت بیشتر در راستای هماهنگی لازم در آستانه بازگشایی مدارس و تنظیم بازار شد و ابراز داشت : بازرسین با دقت و تلاش بیشتر بر کیفیت ها و قیمت ها نظارت داشته و از هیچ خلاف و سرپیچی چشم پوشی نکنند .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری از برپایی نمایشگاه پاییزه در تاریخ 16 تا 26 شهریور خبر داد و گفت : هدف از برپایی نمایشگاه آرامش بازار ،در دسترس بودن کالاها ،قیمت مناسب ،ارائه کالای با کیفیت می باشد .

حسینی در برپایی نمایشگاه ایجاد جذابیت در فضا و محتوای نمایشگاه و ارائه لوازم با کیفیت عالی را به اصناف متذکر شد و بیان داشت : برای آسایش بازدید کنندگان سه امر مهم ،خدمات دهی مناسب –ارائه سرویس ایاب و ذهاب –کاهش ترافیک را مورد اهتمام قرار داده و با همکاری ارگان های مربوطه در این امر مهم تلاش کنید .

کواکبیان عضو هیت ریسه اصناف شهرستان ساری ازتشکیل ستاد نمایشگاهی در راستای تنظیم نظم و آرامش در برپایی نمایشگاهی متفاوت و نظارت بر ارائه خدمات خبر داد و گفت : نمایشگاه پاییزه در 250 غرفه با 15 در صد زیر قیمت بازار برگزار میگردد .

وی همچنین افزود : 80 در صد نمایشگاه به بازگشایی مدارس و لوازم مورد نیاز دانش آموزان اختصاص دارد .

این مسئول بازاراتحادیه ها را مسئول ارائه غرفه در نمایشگاه اعلام کرد و بیان داشت : با نظر کارشناسی و عدالت در برپایی نمایشگاه غرفه ها توسط روسای اتحادیه ها به شرکت کنندگان تخصیص می یابد.

کواکبیان به تعادل بازار در کیفی و کمی اشاره نمود و گفت : با بازرسی در سه شفیت در بازار گران فروشی ،و شکایت بسیار کاهش یافته و بازار در آرامش است .

لازم بذکر است دراین جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری به بررسی مشکل دپوی گوشت مرغ پرداخت و ابراز داشت : در راستای جلوگیری از خسارت مالی و همچنین انقضای تاریخ مصرف ،3 هزار تن گوشت سفید مرغ با 20 در صد تخفیف به شرکت های تعاونی کارگری و کارمندی و انجمن های بیماران خاص اختصاص یابد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :