آخرین عناوین

چهارشنبه 16 مهر 1399-9:35 کد خبر:83929

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

امسال ؛دریای مازندران ۴۵ غریق داشت

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت :۲۱ تا ۳۰ سال سن با ۲۴ مورد بیشترین و ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲ مورد کمترین سن غرق شدگی گزارش شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه پرونده طرح دریا در استان با ۴۵ غریق در سال جاری بسته شد، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش داشته است.

براساس، علی عباسی اظهار داشت: از شروع تا پایان طرح سالم سازی دریا ۴۵ شامل ۴۱ مرد و مابقی زن نفر به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش داشت.

وی گفت: مرداد ماه با ۱۴، شهریور با ۱۴، تیر با ۹ و خرداد با ۸ نفر به ترتیب ماه‌هایی بودند که غرق شدگی در آن ثبت شده است و براساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی، شهرستان‌های بابلسر با ۱۳ و نوشهر با ۷، چالوس با ۶ دارای بیشترین غرقی وشهرهای ساری، جویبار، میاندرود شهرهایی بدون آمار غرقی بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت:۲۱ تا ۳۰ سال سن با ۲۴ مورد بیشترین و ۴۱ تا ۵۰ سال با ۲ مورد کمترین سن غرق شدگی گزارش شده است و ۷۶ درصد از غرق شدگان غیر بومی و مابقی بومی هستند.

عضو شورای قضائی استان به تفکیک محل غرق شدگان را ۳۱ نفر خارج از طرح، ۸ نفر بخش خصوصی ،۵ نفر منطقه غیر قابل پوشش، یک نفر هم داخل طرح اعلام کرد و افزود: بیشتر مغروقین با وجود توصیه‌ها و هشدارهای مکرر، محدوده‌های ایمن سازی نشده و خارج از طرح را برای شنا انتخاب کرده بودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :