آخرین عناوین

يکشنبه 16 شهريور 1393-17:1 کد خبر:841

معاون شرکت آبفای شهری مازندران خبر داد:

برون سپاری برخی ازخدمات شرکت به دفاتر پیشخوان دولت

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران، از برون سپاری برخی خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران،رضا جباری از برون سپاری برخی خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و افزود: بخشی از مراحل درخواست و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش به صورت آزمایشی در شهرهای ساری و قائمشهر به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود.

رضا جانباز با اشاره به فعالیت 48 دفتر پیشخوان دولت در شهرساری  و 27 دفتر  در شهر قائمشهر تصریح کرد: در شهر ساری این خدمات در بخش آب و فاضلاب و در شهر قائمشهر صرفا در بخش آب اجرا می شود.

وی، با بیان اینکه درمرحله بررسی این طرح هستیم ، اظهار داشت: پس از بررسی و تهیه فرم های لازم، دستورالعمل  این طرح به دفاتر پیشخوان این دوشهر اعلام می شود.

معاون خدمات مشترکین  و درآمد شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: در طرح برون سپاری خدمات انشعاب آب وفاضلاب و خدمات پس از فروش از طریق سیستم اینترنتی بین دفاتر پیشخوان دولت و شرکت آبفای شهری مازندران، ارتباط برقرار می شود.

جانباز، با بیان اینکه برای هریک از دفاتر پیشخوان دولت شناسه کاربری و رمزعبور در نظر گرفته شده است و به هر درخواست متقاضیان یا مشترکین آب کد رهگیری اختصاص می یابد، گفت: با دریافت کد رهگیری امکان پیگیری مراحل انجام امور مربوط به مشترکین از سوی دفاتر پیشخوان امکان پذیر می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :