آخرین عناوین

يکشنبه 16 شهريور 1393-18:56 کد خبر:843

انتقاد معاون فرماندار ساری از گردشگری مازندران:

گردشگری استان به مدیریت جهادی نیاز دارد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری با انتقاد از عملکرد سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: گردشگری استان به مدیریت جهادی نیاز دارد.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری،جلسه ستاد خدمات سفر و کارگروه گردشگری شهرستان ساری با حضور معاون سیاسی فرمانداری وسایر مسئولین دستگاههای اجرایی عضو ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید عباس حسینی با انتقاد از عملکرد سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: گردشگری استان به مدیریت جهادی نیاز دارد و ما با تمام توان در همکاری برای ارتقای خدمات گردشگری و همچنین زنده نمودن اقتصاد آن در شهرستان ساری اعلام آمادگی می کنیم .

وی خاطر نشان کرد: از سوی متولی اصلی خدمات سفر خدمات  بهتربه مسافرین ارائه گردد .

وی به چشمه سورت اثر طبیعی وثبت جهانی اشاره کرد و اظهار داشت :در این مکان گردشگری بی نظیر جهانی خدمات گردشگری در حد یک روستا نیز ارائه نمیشود.

حسینی با تاکید بر اینکه اثر ثبت شده جهانی با کمترین امکانات خدمات گردشگری نشان از مظلومیت ساری دارد اظهار داشت: اگر چشمه سورت و شیرین رود به فرمانداری و بخشداری سپرده شود ،نظارت بیشتر و ساماندهی بهتری صورت میگیرد .

وی همچنین به زیبایی های بی نظیر شیرین رود اشاره کرد و گفت : هیچ رودخانه ایی در ایران از زیبایی شیرین رود برخوردار نیست اما مردم شهر در این منطقه محروم از خدمات هستند .

حسینی گفت :چشمه سورت با ثبت جهانی به میراث تعلق میگیرد و هر روز به نابودی نزدیکتر میشود .

وی هم چنین متذکر شد بنا بر اظهار بخشدار وجود 3 هزار ماشین در محدوده چشمه سورت در یک روز نشان از عظمت این اثر طبیعی دارد  و با ارائه خدمات از اقتصاد گردشگری آن بهره مند گردیم.

حسینی به بازدید و دلسوزی ها و وعده های 5 استانداربه چشمه سورت در طی سال های گذشته اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دغدغه ما مدیریت چشمه است ،با داشتن مسافرین بسیار زیاد ،از حداقل خدمات جاده ،آب شرب ،سرویس بهداشتی برخوردار نیست .

وی با تاکید براداره گردشگری شهرستان ساری در راستای ارائه گزارش از وضعیت ساماندهی چشمه سورت در طی 15 روز آینده ابراز نمود : چشمه سورت مکان تفریحی مطلق به چهار فصل میباشد .

حسینی با اشاره بر مدیریت فعال و توانمند سازمان گردشگری استان خاطر نشان کرد : گردشگری استان به مدیریت جهادی نیاز دارد و ما با تمام توان در همکاری برای ارتقای خدمات گردشگری و همچنین زنده نمودن اقتصاد آن در شهرستان ساری اعلام آمادگی می کنیم .

در ادامه جلسه ستاد اجرایی طرح تابستان ،حسینی به طرح موفق سالم سازی دریا اشاره کرد و گفت : با توجه به کاهش غریق در دریا ،تمام توان را بکارگیرید تا اتفاق ناگوار دیگر ی رخ ندهد.

حسینی با اشاره به پیک سفر در آخر شهریور ساماندهی اسکان مسافرین در ساحل باید برنامه ریزی گردد گفت: مسافرین را از وضعیت دریا آگاه سازید حسینی با اشاره به اینکه با اهدای زمین ساحلی توسط خیر کمپ دائمی در این مکان مسقر خواهد شد .

وی خاطر نشان نمود : کمیته ها بر اساس وظایف خود پاسخگو باشند و در راس امور فعالیت نمایند .

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :