آخرین عناوین

دوشنبه 17 شهريور 1393-15:0 کد خبر:848

اظهارات جالب توجه طبرسی در مورد عبوری:

فعالیت های عبوری شاهکار است/حمایت از عبوری الزامی است

نماینده رهبری در استان مازندران در بازدید از پروژه های عمرانی سازمان عمران شهرداری ساری، پیشرفت فیزیکی پروژه هایی چون میانگذر شمالی ، پروژه پل به پل و پیاده روسازی ها را عالی توصیف کرد و گفت:فعالیت های عبوری شاهکار است.


به گزارش خزرخبر،آیت الله نورالله طبرسی پس از بازدید از پروژه های مذکور افزود: بنده سه پروژه عظیم میانگذر شمالی – پل به پل و کمربندی شمالی را ملاحظه کردم که باید اعلام کنم شهردار ساری ثابت کرد مدیری موفق ، پرتلاش و تحولگرا است .

وی خاطر نشان کرد: : مهدی عبوری نماد موفقی از مدیریت جهادی را به معرض نمایش گذاشت.

طبرسی اظهار داشت: در حالی که بسیاری از شهرداران به دلیل کمبود منابع مالی توان لازم را برای اجرای پروژه های عمرانی ندارند ، شهردار ساری با مدیریت جهادی و تدبیر مناسب پروژه های عمرانی این شهر را به خوبی هدایت می کند و شاهد پیشرفت مناسبی در پیشرفت آنها هستیم .

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به اینکه حمایت از مهدی عبوری از سوی اعضای شورای شهر یک الزام است ، تصریح کرد : اعضای شورای شهر از هرگونه ایجاد اختلاف خودداری کنند و با صبوری کامل ، عامل دلگرمی شهردار جوان شهر ساری باشند .

امام جمعه ساری پیشرفت فیزیکی پروژه های مورد بازدید خود را اثباتی بر عملکرد موفق شهردار ساری برشمرد و افزود : همه ما باید مهدی عبوری را در راستای اهداف پیش رویش که همان خدمت رسانی برتر به شهر و شهروندان ساروی است ، یاری کنیم .

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در این راستا اعضای شورای این شهر با ایجاد وحدت و همدلی بستر را برای خدمت رسانی برتر شهرداری به شهر و  شهروندان ساروی مهیا سازند .

آیت الله طبرسی بر پاسداری اعضای شورای شهر ساری از آراء کسب شده جهت حضور در پارلمان شورای شهر تأکید کرد و اظهار داشت:از اعضای شورای شهر حمایت می کنم و از آنها نیز تقاضا دارم تعامل و همدلی بیشتری در راستای اهداف عالیه شهر ساری داشته باشند.

بر پایه این گزارش، در این بازدید حجت السلام قاسمی امام جمعه موقت ساری، جواد واحدی فرماندار ، مهدی عبوری شهردار و سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آیت الله طبرسی را همراهی کردند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :