آخرین عناوین

دوشنبه 17 شهريور 1393-16:2 کد خبر:850

رییس روابط عمومی محیط زیست مازندران خبر داد:

ملی پوش مازندرانی شکارچی غیر مجاز شد

رییس اداره روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست مازندران گفت:فوتبالیست ملی پوش مازندرانی (بازیکن سپاهان اصفهان)در لیست شکارچیان غیر مجاز قرارگرفت.


به گزارش خزرخبر، سید محمود هادیان با بیان اینکه یکی از فوتبالیست های ملی پوش مازندرانی در لیست شکارچیان غیر مجاز استان قرار دارد و پرونده تخلف وی نیز در دادگاه رامسر درحال بررسی است، افزود: این فوتبالیست به همراه یکی از دوستانش  با محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رامسردرگیر و با نشانه رفتن به سمت محیط بانان محیط زیست اقدامات متمردانه ای را معمول داشته  و از محل متواری شد.

وی که نخواست نام این بازیکن فاش شود ،اظهار داشت: در تیرماه سال جاری محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در حین گشت زنی در ارتفاعات این شهرستان( منطقه کوهستانی لپاسر) با این فوتبالیست و یکی دیگر از همراهانش که هر دو مجهز به سلاح گلوله زنی دوربین دار بودند  برخورد کرده و از آنان درخواست مدارک حمل سلاح نموده که شکارچیان با تهدید اسلحه علیه محیط بانان از محل متواری شدند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و در محاکم قضایی آن شهرستان در حال رسیدگی است.

هادیان با اشاره به اینکه کشیدن سلاح بر روی محیط بانان در حال انجام وظیفه، جرم محسوب می شود و مستوجب پیگرد قانونی است خاطر نشان کرد: همه باید تابع قانون و مقررات از جمله قوانین شکار و صید باشیم .

 محمد رضا نیاستی رییس اداره محیط زیست شهرستان رامسرنیزدر این رابطه گفت: درسه روز گذشته نیز محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در گشت زنی های خود در ارتفاعات این شهرستان مجددا با این فوتبالیست و گروهی از شکارچیان همراه وی برخورد نمودند که در منطقه شکار ممنوع حضور داشتند.

وی افزود: روز گذشته یکی از ماموران یگان حفاظت شهرستان که در برخورد با همان فوتبالیست مشهور تیم ملی حضور داشته در حال تردد در خیابان به همراه فرزند سه ساله اش بوده که  ناگهان مورد ضرب و شتم سه نفر از شکارچیان قرار گرفت که جراحاتی به وی وارد و موجب وحشت فرزند خردسالش شدند.

وی از مقامات قضایی استان و شهرستان خواست تا با رسیدگی جدی و سریع به این پرونده، از محیط بانان پرتلاش و زحمتکش که با پایین ترین دستمزد از مواهب الهی و طبیعی کشور حفاظت می نمایند، حمایت و موجب دلگرمی آنان شوند. 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :