آخرین عناوین

سه شنبه 11 آذر 1399-16:21 کد خبر:85194

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت:

انتصاب مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری

طی حکمی ازمدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، با حکم علی‌رضا سعدی‌پور، پریسا خورشیدی مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه دو ساری شد.

براساس این گزارش،علی سهرابی در مراسم تودیع و معارفه پریسا خورشیدی که صبح امروز در اداره آموزش و پرورش ساری ناحیه برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت یادخاطره شهید دانشمند هسته ای ایران« شهید محسن فخری زاده» گفت: از زحمات و تدابیری که سرکار خانم محمدی در ایام مدیریت خود اتخاذ کرده اند تشکر می‌کنم و موفقیت روزافزون را برای ایشان خواستارم.

وی با اشاره به اهمیت و حساس بودن مسئولیت های اداری، خاطرنشان کرد: در  نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالیم اسلامی قبول مسئولیت و ایفای نقش به درستی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است  و به نوعی از مسئولیت در سمت های اداری به عنوان امانت الهی یاد می شود و پذیرفتن این امانت الهی برای همگان به سادگی قابل پذیرش نیست.

این مقام مسئول با اشاره به ادبیات فارسی  در باب مسئولیت، تصریح کرد: در فرایند زمان به خاطر مسائل سیاسی، اجتماعی که ایجاد می شود خود واژه ها هم بار معنایی خود را از دست می‌دهند و معنای جدیدی را به خود میگیرند، از همین رو در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرد مسئول کسی است که نه تنها نسبت به اعمال خود در دستگاه بلکه مسئول عملکرد دستگاه تحت کنترل خود نیز هست و به‌نوعی پاسخگو است.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی کسانی که مسئولیت بر عهده میگیرند، خاطرنشان کرد: اگر این واژه، پاسخگویی برای مسئولین ما تفهیم شود، قطعا بسیاری از مشکلات حال حاضر حل خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: کار کردن در برخی از ادارات همچون ادارت مرکز استان بسیار سخت و دارای مسئولیت سنگین تری نسبت به شهرستان ها و مناطق است.

سهرابی در پایان با تبریک به خانم پریسا خورشیدی، خاطر نشان کرد: موفقیت را برای این خواهر بزرگوار در این شرایط سخت را خواستارم و امیدوارم که از خرد جمعی برای تصمیم گیری در شرایط لازم، را همواره مد نظر قرار دهند و ملزومات مدیریتی را که همان خودمراقبتی و دیگری مراقبتی را مورد توجه قرار دهد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :