آخرین عناوین

دوشنبه 17 شهريور 1393-19:18 کد خبر:852

دومین اعتراض هم اتفاق افتاد:

اعتصاب کارگران کارخانه آجرپزی نکا

با ورود به نیمه دوم از شهریور ماه بالغ بر 70 نفر از کارگران کارخانه نکا سفال در اعتراض به عدم حقوق دریافتی دست به اعتصاب زدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از نکاآنلاین به نقل از یک منبع موثق، اعتصاب 70 نفر از کارگران کارخانه نکا سفال از صبح دیروز همزمان با ورود به نیمه دوم شهریور به علت عدم دریافت حقوق و دستمزد ماه های تیر، مرداد و بخشی از معوقات خرداد صورت گرفت.

به گفته یکی از کارگران این اعتصاب به دلیل فشار مالی و معیشتی کارگران این پروژه در طی چند ماه اخیر رخ داد که در این امر مسئولین ذیربط نسبت به این مقوله بی توجهی نشان دادند.

گفتنی است کارخانه نکا سفال یکی از کارخانجات بزرگ شرق مازندران در تولید سفال بوده و تعداد قابل توجهی از کارگران در آن مشغول به کار هستند.

اینک جای این سوال باقی مانده که با وجود حضور مسئولینی از قبیل فرماندار محترم نکا با همراهی رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی در جمع کارگران در آبان ماه سال گذشته و قول انجام پیگیری های لازم مبنی بر پرداخت معوقات آن ها، تا چه زمانی این اعتصاب ها و قول های ناشی از آن و پیگیری های وعده داده شده که معمولاً بعد از مدتی کمرنگ می شوند، ادامه خواهند داشت و تا چه زمانی باید شاهد بروز چنین اتفاقات ناخوشایندی در صحنه ی تولید و اقتصاد نکا باشیم.

این دومین اعتصاب در میان کارخانجات و کارگاه های اطراف نکا در شهریور ماه امسال است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :