آخرین عناوین

يکشنبه 23 آذر 1399-13:57 کد خبر:85280

بازهم دستگیری کارمندان متخلف در استان:

دستگیری دوکارمند منابع طبیعی و پنج پیمانکار به اتهام ارتشاء/دستگیری دو دهیار ویک عضو شورا

دوکارمند منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه وپنج پیمانکار به اتهام دریافت وپرداخت رشوه با دستور مقام قضایی و توسط اداره اطلاعات سپاه  دستگیر شدند. 


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران،در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه و سیاست دستگاه قضایی مبنی بر برخورد با فساد اداری و مالی، دو نفر از کارمندان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه و پنج پیمانکار این شهرستان به اتهام دریافت و پرداخت رشوه با دستور مقام قضایی و توسط  اداره اطلاعات سپاه دستگیر شدند. 

هم‌اکنون پرونده قضایی تشکیل و درجریان رسیدگی است، همچنین در این خصوص، نسبت به تعداد دیگری از پیمانکاران منابع طبیعی مبنی بر پرداخت رشوه تحقیقات در حال انجام و رسیدگی است.

گفتنی است، در ادامه نظارت برعملکرد شوراها و برخورد با مفاسد و تخلفات اداری و اقتصادی، دو دهیار و یک عضو شورای روستا و مسئول مالی دهیاری در یکی از روستاهای شهرستان سوادکوه نیز به اتهام فساد مالی با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

اسحاق عطایی مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران  حوزه ساری نیز در این زمینه در پاسخ به شایعات درباره دستگیری تعدادی از کارکنان سوادکوه اظهار کرد: سرجنگلبان سوادکوه ظاهرا مشکلاتی از قبل داشته دستگیر شده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر بازداشت مدیر منابع طبیعی شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: مدیر منابع طبیعی سوادکوه از یک تا دو ماه قبل قرار بود جابجا شود و این امر در برنامه کاری ما بود، به دلیل هماهنگی با فرماندار و نماینده‌ها حدود دو ماه طول کشید، جابجایی مدیر این شهرستان با دستگیری سرجنگلبان همزمان شده که هیچ ارتباطی با موضوع دستگیری ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران در ادامه با بیان اینکه فکر می‌کنم علاوه بر سرجنگلبان یک کارشناس بهره‌برداری نیز بازداشت شده در ارتباط با دلیل بازداشت بیان کرد: علت دستگیری را نمی‌دانم و هنوز چیزی مشخص نشده است.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :