آخرین عناوین

سه شنبه 18 شهريور 1393-12:48 کد خبر:855

آقاميري مجددا دست به قلم شد:

دكتر ،قرائت شما از سكوت چيست؟!(3)

اظهار نظر احمدي،پاسخي از سوي آقاميري داشت كه منتشر مي شود.


به گزارش خزرخبر آقاميري به مطلب احمدي(سكوت احمدي بخاطر مردم و مصالح شهر)اظهار نظري ارسال نمود كه عينا منتشر مي شود:

پاسخ مجدد آقاميري به مطلب دكتر احمدي:

دكتر قرائت شما از سكوت چيست؟

محضر همكار محترم استاد قرآن دكتر سيد مهدي احمدي

سلام عليكم

مجدداً با احترام از سر تكليف و وظيفه نه به قول شما از سر بهانه به سومين اظهارات شما باپوزش پاسخ مي دهم. استاد قران اگرچه باز هم با استعانت از قرآن خود را عبادالرحمن (( بنده خوب خدا)) و مرا از باب جاهل و نادان سلاماً سلاما خطاب قرار دادي چاره چيست؟ شما با آموزه هاي قرآني ات چه كنم ناگفته هاي خودرا شيرين و گفته هايم تلخ مي داني كلام خود را صادق و كلام همكارت را كاذب مي خواني چه كنم ناگفته هايت را صواب وعادلانه گفته هايم را ناصواب و ناعادلانه مي گويي چه كاري جز تحمل نتوان كرد كه شما  خود را توانا و همكارت را عاجز و ناتوان ميداني ناگفته هايت را حافظ مصالح نظام و جامعه شهر اما گفته هايم را تهمت و افترا .

دكتر براي  سپردن به قبر و قيامت و خدا تلاش نكن زيرا در دعاي كميل مي خوانيم و لا فرار من حكومتك آسياب به نوبت . استاد قرآن همه سور قرآني بنام خداي بخشنده و رحيم آغاز شد لذا لذت به عفو ستودني است نه انتقام.

استاد حجت؛ كتاب و سنت و عقل و اجماعست نه حرمت توصيه مورد ادعا  شما.

دكتر عذرخواهي از مردم و سكوت بابت چه چيزي ؟؟

اگر در همين نوشته ات صادقي به قول همكار محترم آقاي شمشيربند و بابت توهين منتخبين مردم در انتخاب شهردار (( كه هيچ غلطي نكرديم )) در خانه مردم ((شورا )) از همه مردم عذرخواهي كنيد.

دكتر شما استاديار پايه 22 و فرموديد بي سواد و هيچم و فرموديد دانستن حق مردم است لذا از استاديار عزيز انتظار است چون قرائت هاي متعددي از سكوت مي شود در فرصت مقتضي كه براي خود محفوظ داشتي توضيح دهيد.

شما از ســـــــــــــــــــــــــــــكوت چه قرائتي داريد ؟؟؟ تا جرعه اي از صهباي سكوتتان بنوشي؟

دكتر ، گاهي سكوت از ترس است كه نشانه بردگان است گاهي سكوت بخاطر منفعت است كه نشانه تاجران است گاهي سكوت نشانه فهم است نشانه احرار و ازادگان است شما اگر استاديار پايه 22 بوديد الان سكوتتان نشانه چيست ؟

استاديار پايه 22 : گاهي سكوت نشانه رضايت ، گاهي سكوت نشانه خيانت ، گاهي سكوت نشانه مخالفت ، سكوت شما دكتر نشانه چيست؟

فاميل دور : گاهي سكوت نشانه لياقت ، گاهي سكوت نشانه حماقت ، گاهي سكوت نشانه خجالت ، دكتر سكوت شما نشانه چيست؟؟

استاد : گاهي سكوت بخاطر گذشته است ، گاهي سكوت بخاطر حال است ، گاهي بخاطر آينده است دكتر سكوت شما بخاطر كدام است ؟

عضو محترم : گاهي سكوت بخاطر جذبه ، گاهي بخاطر دفعه ، گاهي سكوت بخاطر فرصته. دكتر سكوت تو بخاطر چيست ؟

سيد مهدي عزيز ، گاهي سكوت به معني پايان ، گاهي به معني آغاز ، گاهي به معني توقفه . دكتر سكوت تو به چه معناست ؟

احمدي عزيز گاهي سكوت به معني تحقير و گاهي تكريم و گاهي تمجيد و گاهي تهديد، گاهي خود زني ، گاهي ديگر زني ، گاهي هيچ ، گاهي سكوت شيرينه گاهي تلخه، گاهي گرم و گاهي سرد .گاهي سكوت به اجباره گاهي به اختياره و گاهي بين الامرينه.

گاهي سكوت صوابه ، گاهي ناصوابه ، گاهي ظالمانه و گاهي عادلانه .گاهي سكوت به قول شما كذبه ، گاهي صدقه ،گاهي سكوت به قول شما از عجز و ناتواني و گاهي از اقتداره ، گاهي بخاطر نياز و گاهي بخاطر عدم نيازه .

دكتر شما كه در گفته هاي مارااز سر عجز و ناصواب  و ناعادلانه پس از آنكه دانستن را حق مردم و در سه نوشتار پياپي جهت توجيه تشنج كشاندن جلسه شورا تازه نوبت به پخش فيلم جلسه شورا شهر براي قضاوت مردم رسيد پريز كشيدي ، و برق قطع نمودي و بانگ برآوردي مردم سكوت. سكوت. سكوت .!!!!!!؟؟؟

دكتر هرگز توسعه با سكوت محقق نخواهد شد اما من بخاطر حفظ مصالح نظام و جامعه و شهر همانند دوران انقلاب و ايام دفاع مقدس و تمام صحنه هاي انقلاب به وظيفه تكليف خود عمل مي كنم.

با سپاس

سيد محمد آقاميري

عضو شوراي شهر ساري

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مهديه
    چهارشنبه 19 شهريور 1393-12:34


    آهنگهاي عمو پورنگ رو هم بخونيد بد نيست

    • یووو حنا
      چهارشنبه 19 شهريور 1393-8:54


      تموم کنید این مسخره بازی هارو. از این به بعد جلسه شورا رو توی سیرک شهر برگزار کنید!! همون سیرکی که معلوم نشد چرا و چطور یهو سبز شد!