آخرین عناوین

يکشنبه 14 دی 1399-8:34 کد خبر:87406

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۱۶ میلیارد ریالی با ترفند جعل سند

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: فردی که با جعل سند ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، در ساری دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مسعود تقدیسی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت ۵ فقره پرونده با موضوع وقوع کلاهبرداری در شهر ساری، با جعل اسناد و تطمیع شهروندان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به متواری بودن کلاهبردار حرفه‌ای، افزود: ماموران پلیس آگاهی مازندران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در پی هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت:متهم دستگیر شده به ۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال با جعل سند و فریب طعمه‌های خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی دیگر با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق زورگیر که با ضربات چاقو راننده مسافرکش را مجروح و خودرو و تلفن همراه وی را به سرقت برده را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: شهروندان برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری در حین معاملات ملکی قبل از هر اقدامی انجام استعلام از مبادی ذیربط مثل شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک را برای اطمینان از صحت و سلامت اسناد و مدارک جهت پیشگیری از کلاهبرداری را مد نظر قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :