آخرین عناوین

يکشنبه 14 دی 1399-8:41 کد خبر:87408

از حرف تا عمل مسئولان مازندران فاصله هاست!!

کارت قرمز سلامتی مردم مازندران برای مسئولان مازندران/ لزوم بستن جاده های مازندران

با  وارد شدن مازندران به پیک سوم بیماری کرونا، مسئولان مازندران نیز باید کارت قرمز دریافت کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، آمارها و اطلاعات مسئولان کشوری و استانی نشان از ورود مازندران و بعضی از شهرهای مهم این استان به پیک سوم کرونا دارد که بسیار فاجعه بار می باشد.

آنچه در این موضوع مورد توجه می باشد اظهارنظرهایی می باشد که توسط مسئولین کشوری و مخصوصا استانی در مورد علل ورود مازندران به پیک سوم کرونا و قرمز شدن وضعیت چند شهر مازندران دارد که بسیار جالب توجه می باشد.

استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و فرمانداران استان دلایل متعددی را برای توجیه اقدامات موقت و کم کاری خود جهت قرمز شدن چند شهر مازندران مانند ساری، آمل، سوادکوه شمالی و رامسر اعلام نموده اند و بیشترین علت را دورهمی مازندران اعلام نموده اند که بسیار جای تعجب دارد.

براساس بخشنامه ستاد کرونا ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز ممنوع می باشد اما عملا می بینیم که در شهرهای قرمز خودروهای با پلاک غیربومی بسیار زیاد می باشند که جای تعجب دارد ومشاهده می شود که در هریک از خیابان ها و جاده های ساری و دیگر شهرهای مازندران بیشترین خودروها با پلاک های غیربومی و به خصوص پلاک های تهرانی ها را شامل می شوند که باید به حال مسئولین پرادعا اما کم کار و موقعیت اندیش مازندران تاسف خورد.

به گزارش خزرتیترخبر آنچه که جای سوال می باشد این است که براساس کدام دلیل موجه و چه منطقی خودروهای با پلاک غیربومی براحتی تا ساعت 9 شب و بعضا حتی بعد از 9 شب در سطح جاده ها و داخل شهرهای مازندران و به خصوص شهرهای با وضعیت قرمز تردد دارند؟

چرا مسئولین استان به خصوص استاندار پرادعای مازندران به خاطر موقعیت شغلی خود حاضر می باشند که چشم خود را به روی خودروهای با پلاک غیربومی ببندند و مقصر قرمز شدن شهرهای استان را دورهمی خانواده های مازندرانی بدانند؟

پلیس راهور استان و شهرستان ها و پلیس راه مازندران را سیبل انتقادها و موقعیت اندیشی های خود کرده اید و به آنها دستور عدم ورود خودروهای با پلاک غیربومی می دهید اما در کنار این دستور استثناهایی را هم اعلام می کنید؟

آقای استاندار، آقای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،مردم مازندران و مردم شهرهای قرمز را چه فرض نموده اید؟ چرا فکر می کنید مردم نمی فهمند که مقصر اصلی قرمز شدن برخی شهرها ، شما و کم کاری و موقعیت اندیشی پست و مقام شماست نه دورهمی ها و کم کاری مردم این شهرها؟

جناب مجید حسین زادگان استاندار، آقای سیدعباس موسوی رئیس موقعیت اندیش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران که دستورات دیکته شده از سوی مسئولان مازندران در مورد دلایل افزایشی و قرمز شدن آمار کرونا در مازندران را اعلام می نمایید(فرا رسیدن فصل سرما، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تماس نزدیک اعضای خانواده با یکدیگر و دورهمی ها )بیشترین علل افزایشی شدن آمار کرونا می باشند که موارد فوق کمتر از 50 درصد علل قرمز شدن شهرهای مازندران می باشند اما دلیل اصلی  افزایشی شدن آمار کرونا و قرمز شدن چند شهر مازندران که حتی به عینه می توان مشاهده نمود ورود خودروهای با پلاک غیربومی و تردد آزادانه آنها در سطح شهرها می باشد.

پس باید به استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و حتی به مسئولان کشوری اعلام شود که نمی توانید با کلمات و جملات بازی کرده ،به خاطر موقعیت اندیشی پست و مقام خود ،دلیل اصلی قرمز شدن شهرهای استانی را به برگردن مردم مازندران بیندازید.

و اعلام می نماییم که تنها راه حل اصلی خارج شدن شهرهای مازندران از وضعیت قرمز و نارنجی،برخورد قاطع و جدی با خودروهای با پلاک غیر بومی و بستن کامل جاده های ورود به مازندران می باشد که این راه حل قابل اجرا می باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :