آخرین عناوین

شنبه 16 اسفند 1399-9:10 کد خبر:87653

در احکامی از سوی استاندارصورت گرفت:

مشخص شدن اعضای ستاد انتخابات ۱۴۰۰ مازندران

استاندار مازندران اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا را منصوب کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ،احمد حسین زادگان که پیش از این  حسین حسن نژاد معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات منصوب کرده بود ، اکنون  دبیر ستاد انتخابات و روسای کمیته های مالی - پشتیبانی ، امنیتی - انتظامی ،حقوقی و انتخابات، اطلاع رسانی ، فناوری و اطلاعات را منصوب کرد.

براساس این گزارش، استاندار مازندران در این احکام محمد محمدی مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را به عنوان دبیر ستاد انتخابات و رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی انتخابات ۱۴۰۰ منصوب کرد.

وی برای علی شیرازی مدیرکل امنتیی و انتظامی استانداری را عنوان عضو و رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، عزت الله هاشم زاده، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی انتخابات حکم‌ صادر کرد.

حسین زادگان همچنین عباس شکیبافر، مدیر کل حراست استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات، عباس مهدوی، مدیرکل روابط عمومی را به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی ، ابوذر قربانی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، مدیرکل ثبت احوال مازندران رابا حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ،ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :