آخرین عناوین

چهارشنبه 4 فروردين 1400-12:4 کد خبر:87750

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

شناسایی ۸۳ بیمار جدید کرونایی در مازندران

طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۸۳ بیمار کرونایی جدید و تعداد ۶۵ بیمار کرونای انگلیسی، تعداد بستری شدگان این بیماری در مازندران به ۴۸۲ نفر رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، درحالی وارد چهاردهمین ماه از شیوع ویروس کرونا شدیم که تب و تاب ویروس کرونا انگلیسی نگرانی‌های بسیاری به دنبال داشت.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۵۷ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۳۴۵ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۴۹ بیمار مبتلا به گونه جدید ویروس جهش یافته کرونا ( انگلیسی) بوده و ۸۴ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید بستری و ۱۹ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در بابل ۱۶ نفر است،  گفت: ۳۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، با بستری شدن تعداد ۸۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۴۸۲ نفر رسید.

همچنین تعداد ۶۵ بیمار مبتلا به گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی نیز در استان مازندران شناسایی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :