آخرین عناوین

شنبه 7 فروردين 1400-10:23 کد خبر:87776

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

افزایش ۱۰۰ درصدی تردد در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد افزایش حجم ترددهای نوروزی در محورهای شمال بودیم که این میزان تردد بیش از ۱۰۰درصد رشد داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

وی با اشاره به اینکه ازلحاظ جوی سطح جاده‌های مازندران خشک است، گفت: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش و رانش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان وجود دارد که تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شاهد افزایش حجم ترددهای نوروزی در محورهای شمال بودیم، اضافه کرد: این میزان تردد از ۲۶ اسفند ماه امسال آغاز شده که بیش از ۱۰۰درصد رشد داشته است.

این مسئول با اعلام اینکه تصادفات رانندگی نوروزی در محورهای مازندران نیز جان ۱۷ نفر را گرفت، یادآور شد: این میزان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

قدمی در پایان گفت: باتوجه به شرایط استان لازم است رانندگان هشدارها را جدی گرفته و از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال پرهیز کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :