آخرین عناوین

يکشنبه 15 فروردين 1400-7:37 کد خبر:87846

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

احتمال ورود مازندران به پیک چهارم کرونا در هفته‌‌های آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اگر در طی هفته جاری و آینده محدودیت‌های کرونایی در استان به‌طور جدی رعایت نشود با شیب بسیار تند وارد پیک چهارم خواهیم شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان با بیان اینکه در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت‌ها باید شدیدا اعمال شود، اظهار کرد: نوع جهش‌یافته ویروس کرونا(انگلیسی) تمام شهرستان‌های مازندران را در برگرفته و در حال حاضر سوش غالب کرونا در استان شده است.

براساس این گزارش، وی مهم‌ترین مکان‌های انتشار کرونا را رستوران‌ها و تالارها دانست و افزود: در شهرهای قرمز و نارنجی باید تالارها بسته شوند و رستوران‌ها فقط بیرون‌بر داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به میزان بالای سرایت ویروس جهش یافته جدید کرونا از مردم خواست تا در این هفته از رفت و آمد با افراد و حضور در تجمعات پرهیز کنند.

به گزارش خزرتیترخبر،این مسئول  با بیان اینکه هنوز موثرترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک است، هشدار داد: اگر در طی هفته جاری و آینده فاصله‌گذاری اجتماعی، پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی به‌طور جدی رعایت نشود با شیب بسیار تند وارد پیک چهارم خواهیم شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :