آخرین عناوین

يکشنبه 15 فروردين 1400-7:54 کد خبر:87849

شهردار آمل اعلام کرد:

جمع آوری زباله های عفونی مطب پزشکان

شهردار آمل از امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری و سازمان نظام پزشکی با هدف جمع آوری بهداشتی زباله های عفونی مطب پزشکان آمل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، سید حمید هاشمی از امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری و سازمان نظام پزشکی با هدف جمع آوری بهداشتی زباله های عفونی مطب پزشکان آمل خبر داد.

براساس این گزارش، این تفاهم نامه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه و مسئولین نظام پزشکی و بهداشت شهرستان آمل در سالن اجتماعات فرمانداری به امضای طرفین رسید.

به گفته هاشمی مطابق این تفاهم نامه شهرداری نسبت به جمع آوری بهداشتی زباله های عفونی مطب های سطح شهر پس از فراهم شدن  زیرساخت لازم به منظور امحاء و بی خطر سازی این زباله ها از سوی نظام پزشکی اقدام خواهد کرد.

مجد رئیس نظام پزشکی آمل در این جلسه ضمن تشکر از همکار خوب شهرداری در ایام کرونا، با بیان اینکه آمل بعد از تهران دومین شهرداری در کشور است که نسبت به جمع آوری زباله های عفونی مطب ها اقدام می کند گفت؛ هدف از انعقاد این تفاهم نامه بی خطر سازی زباله های عفونی و حفظ سلامت شهروندان است.

همچنین در این جلسه هاشمی شهردار آمل از آماده سازی جاده دسترسی زمین جدید ۵ هکتاری ساماندهی زباله موسوم به سنگچالک در کیلومتر حدود ۴۰ جاده هراز  گفت؛ تشریفات اداری تحویل زمین به شهرداری انجام شده و منتظر ارزیابی زیست محیطی هستیم تا اقدامات بعدی را آغاز کنیم.

شهردار آمل همچنین در این جلسه از تولید خط پردازش زباله در مبداء توسط یک شرکت معتبر در کشور خبر داد و گفت؛ قطعات خط پردازش زباله در مبداء مطابق قرارداد در حال تولید است و مطابق زمانبدی، چهار ماه آینده به شهر آمل منتقل و به بهره برداری می رسد‌.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :