آخرین عناوین

يکشنبه 15 فروردين 1400-18:51 کد خبر:87858

نماینده قائمشهر و سواد کوه در مجلس هشدار داد:

دست رانت‌خواران و چپاول‌گران از شهرک‌های صنعتی کوتاه می‌شود

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه گفت: بنده برای مبارزه با فساد و جلوگیری از رانت‌ها ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم، دست رانت بازان و چپاول‌گران، از شهرک‌های صنعتی کوتاه می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از برنا، کیوان مرادیان کوچکسرایی، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، در مورد پیگیری پیرامون بازپس‌گیری زمین‌های بلااستفاده در شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بدنبال رفع مشکلات پیش رو برای تولیدکنندگان هستیم و پیرو منویات رهبری باید مسیر اقتصاد را برای سرمایه‌گذاران هموار کنیم.

وی افزود: سرمایه‌گذاران زیادی مایل به راه‌اندازی کارخانه‌های مختلف در مازندران هستند اما متاسفانه گره کور و مانع بزرگ در استان نبود زمین‌ برای آن‌هاست چراکه بسیاری از زمین‌های شهرک صنعتی در گرو افرادی قرار گرفته که نه تنها کارخانه راه‌اندازی نکردند بلکه در زمین‌های شهرک صنعتی به‌دنبال ویلاسازی و باغ مرکبات هستند.

براساس این گزارش، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده برای مبارزه با فساد و جلوگیری از رانت‌ها ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و تا آخر داستان پای آن ایستاده‌ام تا مشکل نبود زمین برطرف شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد قطعا هزینه دارد و متخلفین نمی‌خواهند قانون را تمکین کنن و تملک‌های ۱۵ ساله خود را تحویل دهند اما قطعا دوران رانت بازی به اتمام رسیده و بنده به همه‌ افرادی که زمین‌های شهرک صنعتی را سال‌هاست در اختیار گرفته‌اند و به بهره‌برداری نرسانده‌اند تاکید می‌کنم باید زمین‌های شهرک را به صاحبان اصلی‌اش یعنی مردم و سرمایه‌گذار کار تحویل دهند.

به گزارش خزرتیترخبر،مرادیان کوچکسرایی در پایان به حواشی شبکه‌های معاند پرداخت و بیان کرد: دشمنان کشور چه در داخل و چه در خارج نمی‌خواهند مشکلات اقتصاد کشور برطرف شود به‌همین دلیل می‌خواهند با تخریب و تقطیع کاری کنند تا عقب نشینی کنم و از مواضع خود کوتاه بیایم، که باید از همین رسانه‌ اعلام کنم قطعاً اینگونه نخواهد شد و بنده تا آخرین لحظه برای گرفتن حق مردم ایستادگی خواهم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :