آخرین عناوین

شنبه 21 فروردين 1400-17:7 کد خبر:87908

انتقاد نماینده مردم آمل در مجلس:

وجود گفته‌های ضد و نقیض‌ها در ستاد کرونای کشور

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دلیل مدیریت نادرست در ستاد کرونای کشور با باز شدن جاده‌ها و اعلام اینکه مردم می‌توانند سفر کنند، دوباره دچار کوران کرونا شدیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در استان و نهایتا بیشتر مناطق کشور اظهار کرد: بیش از چهارده ماه است که ویروس کرونا دنیا را درگیر کرده و کشور ایران هم  از این موضوع مستثنی نبوده و در پیک اول مردم به عمق فاجعه پی بردند و گروه‌های مختلف از سپاه، عموم مردم، خیران، دانشگاهیان، فرهنگیان و نهادهای مختلف همه پای کار برای مبارزه با این ویروس پای کار آمدند و دست به دست هم دادند تا در مقابل این ویروس مبارزه کنند.

وی گفت: به‌دلیل مدیریت نادرست در ستاد کرونای کشور و وجود گفته‌های ضد و نقیض‌ها در از طریق ستاد کرونای کشور با وجود اینکه در ایام قبل از سال نو شاهد روند کاهشی بیماران بودیم ولی با باز شدن جاده‌ها و اعلام اینکه مردم می‌توانند سفر کنند، دوباره دچار کوران کرونا شدیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود اینکه قبل از ایام نوروز سخت‌گیری شدیدی در ترددها بود ولی ممنوعیت‌ها در تعطیلات برداشته شد و برپایی دورهمی‌ها و مراسم‌ها فاجعه کنونی را به بار آورد درحالی‌که باید تدبیر می‌کردند.

وی بیان کرد: به‌عنوان خدمتگزار کوچک از مردم هم‌استانی‌ها می‌خواهم دورهمی‌ها و رفت‌وآمدها را محدود کرده و با رعایت پروتکل‌ها به توصیه‌ها توجه کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ارتباط با محدودیت‌ها دولت برای حل مشکل برخی مراکز و واحدهای صنفی تدبیری نکرد، گفت: واحدهای صنفی اگر امروز فعالیت نکنند فردا چک و بدهی دارند که باید در این زمینه تدبیری جدی اندیشیده شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :