آخرین عناوین

شنبه 21 فروردين 1400-17:48 کد خبر:87910

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان مازندران :

عملکرد ضعیف دولت در مدیریت سفرهای نوروزی

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: متولیان امر در کشور باید سفرها را مدیریت می‌کردند ،خود دولتی‌ها متوجه شدند و اعتراف می‌کنند که به نظرات کارشناسان بهداشت و درمان توجه نکردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، منصورعلی زارعی در ارتباط با وضعیت کرونایی ایجاد شده در کشور، اظهار کرد: موضوع ممنوعیت‌ها مربوط به کرونا بحث تازه‌ای در کشور نیست و ما تجربه یک‌ساله در این ارتباط داریم.

وی گفت: برگزار نشدن تجمعات و سفرها اصلی‌ترین موضوعات برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: از چندین پیک کرونا در کشور و به تبع آن در استان عبور کردیم و همه این موضوعات ثابت کرده که اذهام جمعیت زمینه افزایش ابتلای افراد به این بیماری را فراهم می‌کند به ویژه که در حال حاضر با شیوع کرونا انگلیسی در کشور مواجه هستیم.

براساس این گزارش، وی اضافه کرد: قدرت انتشار این ویروس بنا به اعلام مسئولان بهداشتی بیشتر است و با توجه به این مخاطرات باید تدابیر مناسبی در زمینه همه‌گیر شدن این بیماری اتخاذ می‌شد.

 زارعی با اعلام اینکه باید آسیب‌شناسی دقیقی نسبت به برقرار سفرهای نوروزی در کشور انجام می‌شد، گفت: دولت باید با استفاده از قوانین و مقررات‌ها اداره امور در زمینه مدیریت سفرها را برعهده می‌گرفت، خود دولتی‌ها متوجه شدند و اعتراف می‌کنند که به نظرات کارشناسان بهداشت و درمان توجه نکردند.

وی ادامه داد: مردم ما هم اطاعت‌پذیر بودند و به فرامین، دستورها و توصیه‌های بهداشتی گوش می‌کردند اما به یک‌باره ممنوعیت سفرها برداشته شده است و مردم فکر می‌کردند که آزادسازی سفرها براساس نظرات کارشناسی انجام شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران خاطر نشان کرد: مردم در حال حاضر براساس نظرات کارشناسی عمل کرده و محدودیت‌های اعمال شده را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: متولیان امر در کشور باید سفرها را مدیریت می‌کردند، تدابیر لازم اتخاذ نشده است، بیشترین زحمات متوجه کادر درمان است و باید از این قشر قدردانی شود مردم ما هم نگران وضعیت موجود هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت مازندران، گفت: با توجه به قابلیت‌های گردشگری شاهد ورود میلیون‌ها مسافر به استان بودیم از طرفی امکانات مازندران تنها مختص جمعیت این استان بوده، این نگرانی را به متولیان امر هم تذکر دادیم.

وی اضافه کرد: ورود مسافران مشکل مازندران را افزایش داده است و باید تلاش کنیم با کمک کردم از این پیک سخت کرونایی خارج شویم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: مردم حق دارند که انتقاد کنند که اگر براساس نظرات کارشناسی به این نتیجه رسیدند، نباید سفرها انجام شود مانند سال گذشته زمینه جلوگیری از سفرها فراهم می‌شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :