آخرین عناوین

پنجشنبه 26 فروردين 1400-9:3 کد خبر:87962

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خبر داد:

برخورد جدی پلیس با دور دوربازان شبانه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با افرادی که شب‌ها با دوردور و سروصدا برای مردم استان مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد جدی می‌شود.


به گزارش خزتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه تعداد تیم‌های گشتی نامحسوس پلیس را در طول شب بیشتر کرده ایم، گفت: با افرادی که شب‌ها با دوردور و سروصدا برای مردم استان مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد جدی می‌شود.

وی افزود:در این طرح‌های شبانه گشت‌های انتظامی و گشت‌های راهور در داخل شهر و در ساعت‌هایی که تردد اینگونه خودرو‌ها بیشتر است به گشت زنی و اعمال قانون می‌پردازند.

براساس این گزارش، بیگلری گفت:بیشتر تصادفات منجر به فوتی که در داخل شهر‌ها و داخل نوار ساحلی جاده‌ای انجام می‌شود توسط رانندگانی است که بعضی از ان‌ها حالت طبیعی ندارند.

وی افزود:از این افرادی تست الکل گرفته شده، خودروی آن‌ها توقیف، فرد مورد نظر تحویل مراجع قضایی می‌شود و گواهینامه آن‌ها هم ۶ ماه ابطال می‌شود.

بیگلری گفت:با توجه به اینکه حجم تردد در داخل شهر‌ها کمتر شد معمولا برخی از رانندگان محترم با سرعت بالا در داخل شهر‌ها تردد می‌کنند که منجر به تصادف‌های فوتی و جرحی می‌شوند.

وی افزود: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

بیگلری با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهر‌های استان حضور دارند، گفت: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود:افرادی که پلاک‌های خودرا مخدوش کنند پلیس خودرو را توقیف کرده و متخلفان تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :