آخرین عناوین

سه شنبه 31 فروردين 1400-7:46 کد خبر:88019

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

شمار بیماران بستری کرونایی در مازندران به ۱۶۰۳ نفر رسید

طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۹۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۶۰۳ نفر رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، در حالی شاهد تاخت و تاز ویروس کرونا در استان مازندران هستیم که نگرانی‌های کرونایی همچنان تداوم دارد.

طی هفته‌های اخیر سرعت پرشتاب ویروس کرونا دردسرهای بسیاری به همراه داشته که همین موضوع روزهای پراسترسی را رقم زده است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۳۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی اظهار کرد: طی همین مدت تعداد ۲۷۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  یک هزار و ۲۷۹ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۱۴ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی با اشاره به سرعت بالا و سطح وسیع موج چهارم شیوع کرونا نسبت به موج‌های قبلی بر اعمال سختگیری‌های بیشتر برای رعایت پروتکل‌ها تاکید کرد و خواستار رعایت دقیق محدودیت‌های وضع شده ، در خانه ماندن، عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی، تعطیلی مجالس و مراسم برای گذر از این شرایط بحرانی شد.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۳۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار جدید بستری و ۵۸ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۵۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براساس این گزارش، طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۹۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :