آخرین عناوین

يکشنبه 19 ارديبهشت 1400-13:13 کد خبر:88190

روابط عمومی دادگستری مازندران خبر داد:

راه اندازی اپلیکیشن عدالت همراه

 اپلیکیشن عدالت همراه توسط مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه طراحی شده است و دسترسی به خدمات مجازی قوه قضائیه ازطریق تلفن همراه را فراهم می کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران ،امروزه فناوری اطلاعات نقش مهمی دردسترسی مردم به انواع خدمات رابرعهده دارد و اپلیکیشن (برنامک) عدالت همراه که توسط مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضائیه طراحی شده است دسترسی به خدمات مجازی قوه قضائیه ازطریق تلفن همراه را فراهم می کند.

براساس این گزارش، مردم می توانند اپلیکیشن" عدالت همراه" را درگوشی های خود نصب  تا با استفاده از برنامک (اپلیکیشن) عدالت همراه، در هر زمان و مکانی بدون نیاز به دسترسی به رایانه‌ی شخصی، به خدمات مجازی قوه قضائیه دسترسی پیدا کنند.

این اپلیکیشن جهت دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیک ، دسترسی به نوبت دهی قضایی ، دسترسی به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه ، دسترسی به نظرسنجی ، دسترسی به سامانه اطلاع رسانی پرونده و امکان دریافت نوبت طراحی گردیده است.

به گزارش خزرتیترخبر،کاربران برای استفاده از اپلیکیشن عدالت همراه می توانند با ورود به درگاه خدمات الکترونیک قضایی  adliran.ir نسخه مناسب با سیستم عامل تلفن همراه خود اعم ازاندرود یا آیفون را دانلود و نصب کرده و از طریق وارد کردن کدملی و رمز عبور شخصی ثنا ورمز موقت  ورود و از خدمات قضایی استفاده کنند.

امکان استفاده از این برنامک توسط کلیه اشخاص حقیقی، وکلا، اشخاص حقوقی و مقام‌های قضایی وجود دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :