آخرین عناوین

يکشنبه 19 ارديبهشت 1400-18:22 کد خبر:88192

تغییر مدیریتی در شرکت برق مازندران:

مدیرعامل توزیع برق مازندران تغییر کرد/ قائم مقام سرپرست شد

مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، فرامرز سپری مدیرعامل توزیع برق استان مازندران به عنوان رئیس گروه مطالعات فنی و نظارت بر مولد‌های تولید گراکنده و مشاور جدید مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ منصوب شد و از این شركت رفت و سید کاظم حسینی کارنامی به عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد.

حسینی دانش آموخته ارشد برق قدرت با سابقه مدیریتی، چون معاون هماهنگی؛ سرپرست معاونت بهره برداری؛ مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری و مدیر امور برق شمال ساری در شرکت توزیع برق مازندران بود.

براساس این گزارش، سپری شهریورماه سال گذشته و بر اساس فراخوان شایسته گزینی وزارت نیرو به این سمت منصوب شده بود.

سپری سابقه مدیریتی در بخش‌های مسئول دیسپاچینگ، معاونت فنی مهندسی، مدیرعاملی توزیع مازندران و تخصص در حوزه هوشمندسازی شبکه برق را در کارنامه خدمتی خویش دارد.

در زمان تصدی مدیرعاملی توزیع مازندران در زمینه کاهش بدهی‌های شرکت، ساماندهی نیروی انسانی و بکارگیری مفاهیم مهندسی در شرکت فعالیت‌های قابل توجهی را انجام داده بود، توزیع نیروی برق مازندران در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های زیادی بوده است.

رضا غفاری مدیرعامل اسبق این شرکت نیز که از طریق فراخوان شایسته گزینی در اردیبهشت۹۸ به جای شهابی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندارن منصوب شده بود ابتدای تیرماه سال ۹۹ با دستوری که به وزیر نیرو داده شد از این سمت برکنار گردید، ولی توانست همچنان به عنوان یکی از مدیران شرکت به فعالیت ادامه دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :