آخرین عناوین

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400-12:38 کد خبر:88200

جانشین انتظامی استان خبر داد:

تردد بین شهری در مازندران ممنوع شد

تردد بین شهری در مازندران از ساعت ۱۴ روز سه شنبه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سراسر استان توسط ماموران پلیس راهو و راه اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد‌های درون شهری با پلاک بومی در تعطیلات عید فطر مانند سابق از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد می‌باشد، افزود: هرگونه تردد بین شهری از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت الی ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در سراسر استان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور ممنوع بوده و خودرو‌های غیر بومی توسط ماموران پلیس در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

جانشین انتظامی مازندران با اینکه خودرو‌های بومی در صورت تردد شبانه به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه جابجایی بار و مسافر و همچنین خودرو‌های وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی کالا و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد می‌باشند.

حسینی ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا از سوی شهروندان، افزود: تردد خودرو‌های شخصی در نقاط دارای دوربین به صورت هوشمند کنترل و در نقاط فاقد دوریبن، توسط ماموران پلیس با اعمال قانون کنترل خواهند شد.

جانشین انتظامی مازندران گفت: صاحبان مشاغل ضروری مثل کادر درمان بیمارستان‌ها و مدافعان سلامت، کارکنان نیرو‌های مسلح، آتشنشان‌ها و برخی دیگر از مشاغل با ارائه کارت شناسایی و یا با مجوز تردد از فرمانداری برای تردد مشکلی نخواهند داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :