آخرین عناوین

سه شنبه 21 ارديبهشت 1400-12:28 کد خبر:88208

اولین خط و نشان شهرداری جدید ساری!!

تشدید نظارت بر ساخت ‌وسازهای غیرمجاز در شهر ساری

سرپرست جدید شهرداری ساری دستور تشدید نظارت بر ساخت‌ وساز غیرمجاز در این شهر را صادر و از شهرداران مناطق خواست تا از هرگونه ساخت‌ وساز غیرمجاز جلوگیری کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری ، جواد طالبی در نخستین نشستش با مدیران مجموعه شهرداری خواستار خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان مرکز استان شد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم در برهه کنونی ، جلب رضایت مردم تنها با خدمات‌رسانی مطلوب تحقق پیدا می‌کند.

وی به شهرداران مناطق اختیار تام داد تا به طور مستمر مشکلات مناطق تحت پوشش مدیریتی خود را احصاء و بررسی کنند و تاکید کرد: باید جهت رفع مشکلات مردم گام های محکم تری برداشت و می توان با افزایش خدمات‌رسانی در رفع مشکلات مردم در حوزه شهری نقش ایفا کرد.

سرپرست شهرداری ساری گفت : باید به‌گونه‌ای عمل کرد تا هیچ‌گونه نارضایتی مردمی در شهر ساری وجود نداشته باشد و این وضعیت زمانی محقق می‌شود که مدیران مجموعه شهرداری در انجام وظایف محوله عملیاتی و میدانی عمل کنند.

وی افزود : توسعه شهری نیازمند کار عملیاتی است در این مسیر باید با حذف برون‌سپاری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در شهرداری بهره‌ گرفت.

طالبی پیگیری مطالبات شهروندان وظیفه شهرداری دانست و گفت: لازم است مدیران شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان با پشتکار افزون‌تری گام بردارند.

سرپرست شهرداری ساری همچنین بر رعایت نظم اداری تاکید کرد و افزود: علاوه بر انجام کار میدانی ، رفاه کارکنان شهرداری نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، طالبی که پیش از این ریاست سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران را بر عهده داشت از هفته جاری به پیشنهاد استاندار مازندران به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شد.

پیش از طالبی ، حمیدرضا مرادی از ۱۸ دی ماه با حکم استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورای اسلامی شهر ساری به عنوان سرپرست شهرداری مرکز مازندران انجام وظیفه می کرد.

شهرداری ساری از آبان ماه سال ۹۹ به دنبال دستگیری تمامی اعضای اصلی شورای شهر و خارج شدن از حد نصاب و در نهایت دستگیری شهرداری که کمتر از یک سال و نیم در این سمت قرار داشت ، وارد مرحله جدید مدیریتی شد ، مرحله ای که در آن اختیارات شورای منحل شده شهر از جمله انتخاب شهردار به استاندار به عنوان قائم مقام واگذار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :