آخرین عناوین

سه شنبه 21 ارديبهشت 1400-15:26 کد خبر:88210

انتقاد نماینده مردم بابلسر در مجلس از بلاتکلیفی یک فرصت اقتصادی !!

منطقه ویژه اقتصادی فریدونکنار ثمره‌ای برای مردم نداشت

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر فریدونکنار تعیین تکلیف نشد و منطقه آزاد فریدونکنار نیز فقط به بنرهای تشکر ختم شده و ثمره‌ای برای مردم نداشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی اصغر باقرزاده با اشاره به اینکه افزایش فعالیت در بندر تجاری فریدونکنار در کنار اشتغال و کار آفرینی از نمادهای مبارزه با تحریم‌ها برشمرده می‌شود، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر فریدونکنار تعیین تکلیف نشد و ایجاد منطقه آزاد فریدونکنار فقط به بنرهای تشکر ختم شده و ثمره‌ای برای مردم نداشت.

وی با تاکید بر لزوم حذف بروکراسی‌های دست و پا گیر اداری در مسیر فعالیت صاحبان کالا و کشتی، گفت: برخی تجار با مراجعه به دفتر بنده مشکلاتی را مطرح می‌کنند که حالا با افتتاح ساختمان جدید گمرک و استقرار مدیران و بخش‌های مختلف، انتظار رفع آنان وجود دارد.

باقرزاده در ادامه وحدت را رمز موفقیت دانست و خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر تجاری فریدونکنار با مشکلاتی مواجه بوده و هست که در چند جلسه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و همچنان برای رفع آن برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی خواستار برنامه‌ریزی و حمایت جدی مسئولان مربوطه برای تامین کالای مورد نیاز کانتینرهای معمولی و یخچالی بندر فریدونکنار شده که حالا به شبکه حمل و نقل کانتینری دریای خزر پیوسته است.

باقرزاده در پایان تاکید کرد: افتتاح ساختمان جدید گمرک بندر فریدونکنار می‌تواند سهم بسزایی در پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، رونق و توسعه منطقه داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :