آخرین عناوین

يکشنبه 23 شهريور 1393-23:15 کد خبر:883

حاشیه های ادامه دار انتخابات کمیسیون های شورای شهر ساری

استعفای اعتراض آمیز نقیبی/اعلامیه تاسف بار آقامیری/جوابیه شورای شهر ساری

فرامرز نقیبی استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر ساری کر/ابراز تاسف آقامیری از مجازات آقایان نقیبی ، نجاریان و خود توسط گروه مخالفین شهردار


به گزارش خزرخبر و به نقل از نظرنگار،عصر امروز در پایان برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر ساری که به منظور انتخاب اعضای کمیسیون های شورا و تعیین نمایندگان شورا در سازمان های تابعه شهرداری صورت گرفت نقیبی که سابقه عضویت در 2 دوره شورا ، ریاست شورا و نیز نمایندگی مازندران در شورای عالی استانها را در کارنامه خود دارد استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری نمود .

وی در حاشیه این جلسه در مصاحبه با خبرنگار نظرنگار علت استعفای خود را عدم استفاده شورا از ظرفیت های خود در طی این دوره دانست .

بر پایه این گزارش با توجه به اینکه استعفای نماینده اول مردم ساری در این دوره شورای شهر،  به تایید سایر اعضای محترم شورای شهر  نیاز دارد باید منتظر بود تا نتیجه این استعفا مشخص شود .

شنیده ها حاکی است وی یکی از کاندیداهای احتمالی دوره آتی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود میباشد .

&&&&&   

ابراز تاسف آقامیری از مجازات آقایان نقیبی ، نجاریان و خود توسط گروه مخالفین شهردار

 
 

محمد آقامیری گفت:از مجازات آقایان نجاریان و نقیبی و خود رئیس شورا شمشیربند متاسفم.

به گزارش نظرنگار ،محمد آقامیری با اطلاعیه ای نسبت به اتفاقات جلسه امروز شورای شهر ساری واکنش نشان داد . متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به نام خدا

به اطلاع شهروندان محترم ساروی می رسانم  در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر ساری که امروز صورت گرفت با افتخار اعلام می کنم که در هیچ جا گروه مخالفین شهردار به بنده رای نداده اند و در دو سازمان آتش نشانی و اتوبوس رانی به دلیل نداشتن امکانات مالی هیچ عضوی از شورا داوطلب نبوده است .

به خاطر مردم عزیز شهرم نماینده شما شده ام و از مجازات آقایان نجاریان و نقیبی و خود رئیس شورا شمشیربند متاسفم.

اینجانب را بعد از ده سال حضور از کمیسیون فرهنگی ، حذف کرده اند.

ضمنا دو کمیسیون طرح و برنامه و بهداشت و نظارت طی دو سال جاری غیر قانونی می باشد.

با تشکر سید محمد آقامیری عضو شورای شهر

&&&& 

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري استعفاي مهندس نقيبي را تكذيب كرد/

هيات رييسه استعفايي وصول نكرده است

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري شايعه استعفاي فرامرز نقيبي عضو اين شورا را تكذيب كرد .

به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر، ساري عليجان شمشيربند با اشاره به اخباري كه در مورد استعفاي فرامرز نقيبي از عضويت در شورا منتشر شده تصريح كرد: تاكنون هيچ متني مبني بر استعفاي مهندس نقيبي به رويت اينجانب نرسيده و بنده صريحاً اين موضوع را تكذيب مي كنم .

وي خاطر نشان كرد : استعفا از عضويت در شورا در صورتي كه تنظيم گردد مي بايست از سوي هيأت رئيسه وصول شده و برابر قانون در مورد آن اقدام شود اما در مورد مهندس نقيبي اين امر اساسا صورت نگرفته و خبر مربوط به آن تكذيب مي گردد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :