آخرین عناوین

شنبه 22 خرداد 1400-7:51 کد خبر:88388

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد:

ترافیک شبانگاهی در مسیرهای خروجی شمال

سرپرست پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و سوادکوه به ‌صورت پرحجم است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، هادی عبادی درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

وی با بیان اینکه محدوده مرزن‌آباد به سمت استان البرز چهار کیلومتر ترافیک ایستگاهی داریم، افزود: همچنین در کیلومتر ۱۶ محور هراز به سمت تهران ۱.۵ کیلومتر ایستگاهی و در منطقه چلاو به سمت شمال نیز حدود یک کیلومتر ترافیک ایستگاهی شاهد هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم در محور سوادکوه، اضافه کرد: در محدوده میدان تاکام تا ابتدای روستای امره به سمت ساری محور کیاسر نیز شاهد ترافیکی پرحجم هستیم.

این مسئول بیان کرد: از لحاظ جوی نیز در ارتفاعات محورهای گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان نیز شاهد کاهش دید و مه‌ آلودگی هستیم.

عبادی با اعلام اینکه ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی کماکان در محورهای شمال تداوم دارد، افزود: باتوجه به شرایط استان به‌صورت مستمر در ورودی‌های استان بحث کنترل و اعمال قانون خودروها در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته ۴۳۱  دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۸۲ دستگاه خودرو به مقصد بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران در پایان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال تاکید کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :