آخرین عناوین

دوشنبه 28 تير 1400-14:13 کد خبر:88563

سرپرست پلیس راه مازندارن خبر داد:

سفر به استان مازندران ممنوع است/تشدید محدودیت‌ها برای تعطیلات عید قربان

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره در پیش بودن عید سعید قربان گفت: سفر به استان مازندران ممنوع است و محدودیت‌ها با شدت بیشتری در ورودی‌های استان اعمال می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی استان مازندران، اظهار داشت: متاسفانه مازندران در شرایط خوبی از نظر کرونایی قرار ندارد و ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است.

وی افزود:همکاران ما در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر هستند و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: از ابتدای امسال 14 هزار دستگاه با پلاک غیر بومی که قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

عبادی گفت: اغلب شهرهای استان مازندران در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی هستند و از مسافران عزیز تقاضا می‌کنیم زمان دیگری را برای مسافرت به این استان انتخاب کنند.

وی افزود: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: رانندگان بیش از 44 هزار دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشتند، جریمه شدند.

عبادی خاطرنشان کرد: ترافیک در اغلب جاده‌های استان مازندران عادی و روان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :