آخرین عناوین

شنبه 2 مرداد 1400-13:39 کد خبر:88578

بهانه تراشی عجیب مسئولان مازندران درباره سفرهای بی رویه

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران دلیل شلوغی و حضور گسترده مسافران در استان را ناهماهنگی با تهران در زمینه شروع و اجرای تعطیلات بیان کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، حسین حسن نژاد که صبح شنبه با شبکه طبرستان گفتگو می‌کرد، در پاسخ به سوالی درباره دلیل سفرهای بی رویه مسافران به استان با اشاره به وجود ناهماهنگی‌هایی در شروع تعطیلات و اجرای محدودیت‌های تردد اظهار داشت: این ناهماهنگی سبب بروز ترافیک و ورود بخشی از مسافران به استان شده است.

وی با اظهار اینکه ورودی به استان در تعطیلات با رشد مواجه بوده است، تصریح کرد: باید بین ستاد تهران و استان مازندران هماهنگی بیشتری صورت می‌گرفت تا شاهد سفرهای بی رویه نباشیم.

وی با اشاره به شلوغی سواحل در تعطیلات گفت: در ایام تعطیلات تمامی ورودی‌های به ساحل مسدود بود و طرح‌های سالمسازی دریا نیز تعطیل بود با این حال شاهد حضور مسافران در مناطق ساحلی بودیم.

حسن نژاد یادآور شد: حضور در فضای باز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی باشد و دورهمی ها و تجمعات سبب تقویت بیماری کرونا در استان شده است.

براساس این گزارش، با آنکه ۱۸ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند در پی بی تدبیری متولیان امر، مازندران روزهای شلوغی را در تعطیلی پشت سر گذرانده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :