آخرین عناوین

شنبه 6 شهريور 1400-13:53 کد خبر:88786

سرپرست پلیس راه مازندران اعلام کرد:

ممنوعیت‌های تردد به شمال برداشته شد اما محدودیت‌ها برقرار است

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت‌های کرونایی برداشته شد ولی محدودیت برای ورود خودروهای غیربومی همچنان برقرار است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در راه‌های استان مازندران به‌صورت روان است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه ممنوعیت‌های کرونایی برداشته شد ولی محدودیت برای ورود خودروهای غیربومی برقرار است، افزود: تنها خودروهایی که دارای مجوز هستند اجازه ورود به محورهای شمال را دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، اضافه کرد: مردم باید بدانند پلیس هیچگاه ورودی‌ها را رها نمی‌کند و به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

این مسئول با اشاره به پیش‌بینی افزایش ترددها، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این بوده در روزهای آینده با توجه به روزهای پایانی تابستان اراده به سفر افزایش یابد که باتوجه به وضعیت کرونایی استان لازم است قصد سفر نداشته باشند.

عبادی تصریح کرد: درست است طی روزهای گذشته باتوجه به اعمال ممنوعیت‌های کرونایی روزهای سخت و پرکاری برای ماموران پلیس راه بود ولی انتظار داشتیم ممنوعیت‌ها تمدید می‌شد.

وی در پایان گفت: از ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه امسال تاکنون ۲۱هزار و ۲۵۹دستگاه خودرو اعمال قانون  و ۲۵هزار و ۹۱۳ دستگاه خودرو بازگردانده شدند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :