آخرین عناوین

دوشنبه 15 شهريور 1400-13:38 کد خبر:88820

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

افزایش ۶۰ درصدی پرواز‌های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: پروازهای فرودگاههای استان مازندران طی پنج ماه گذشته امسال از رشد 60 درصدی برخوردار بوده است .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران ، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:۶۹۸ هزار و ۱۳۱ مسافر در قالب ۲۱۵۸ پرواز از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه از فرودگاه‌های استان اعزام و پذیرش شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش،وی به آمار پروازی فرودگاه شهدای ساری اشاره کرد و افزود: ۱۱۳ هزار و ۸۸۴ مسافر در قالب ۱۷۱۲ پرواز طی این مدت در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده که از نظر پرواز ۹۱ درصد و از نظر تعداد مسافر ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

وطن خواه به کاهش پرواز‌ها در فرودگاه شهدای نوشهر اشاره کرد و گفت: بعلت شرایط خاص کرونا بویژه در غرب استان، آمار نشان از اقبال کمتر مردم به مسافرت هوایی در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر داشته و در مجموع در فرودگاه شهدای نوشهر تعداد ۶۱۲۶ مسافر در قالب ۲۱۲۴ پرواز در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده که افزایش ۵ درصدی در تعداد مسافر و منفی ۱۰ درصدی در آمار پرواز‌ها را در پی داشته است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی افزود:همچنین در این مدت در فرودگاه شهدای رامسر ۱۱۶۸۸ مسافر در قالب ۳۲۲ پرواز اعزام و پذیرش شده که از نظر تعداد پرواز افزایش یک درصدی و از نظر مسافر رشد منفی ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اظهار امیدواری کرد، با عبوراز شرایط کرونا شاهد افزایش مجدد پرواز‌ها در فرودگاه‌های استان بویژه در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :