آخرین عناوین

پنجشنبه 1 مهر 1400-22:34 کد خبر:88888

بازدید مدیرکل فرودگاههای استان از روند اعزام زائرین

مدیرکل فرودگاههای استان مازندران به همراه  بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی از روند پذیرش و اعزام زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بازدید کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران: جویباری بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان از روند پذیرش و اعزام زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) بازدید کردند.

براساس این گزارش، در اعزام اولین روز زائرین  که روز چهارشنبه 31 شهریور ماه با حضور و بدرقه مسئولین فرودگاهی صورت گرفت ، دو پرواز در ساعت های مختلف انجام پذیرفت که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و نظارت کامل ناظران فرودگاهی و انجام به موقع پذیرش زائران توسط شرکت هواپیمایی بومی در مازندران انجام شد.

در این بازدید چند ساعته بازرس ویژه وزارت راه و شهرسازی با حضور در دفتر هواپیمایی وارش از نزدیک از روند صدور بلیط و پذیرش زائرین اطلاع پیدا کرده و همچنین بازدید از موکب اربعین حسینی مستقر در سالن خروجی پروازهای خارجی و حضور در جمع زائرین محترم از نزدیک گفتگو و از وضعیت اعزام آنان مطلع گردید.

در ادامه این بازدید با بدرقه مسئولین فرودگاهی اولین پرواز زائرین مازندرانی در قالب 140 مسافر به مقصد نجف پرواز کرد.

جویباری پس از بازدید میدانی و در نشستی ، از وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران به دلیل اتحاد و همدلی در بین کارکنان فرودگاهی و شرکت هواپیمایی بومی و همچنین رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و نظارت دقیق ناظران در پذیرش و اعزام زائرین گرامی قدردانی نمود .

لازم بذکر است : دفتر ویژه بازرس وزارت راه و شهرسازی جهت پاسخگویی به سئولات و شکایات زائرین گرامی در فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :