آخرین عناوین

پنجشنبه 6 آبان 1400-8:0 کد خبر:88985

با حکم وزیر بهداشت صورت گرفت:

پزشک بدون مرز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل شد

وزیر بهداشت طی حکمی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل را منصوب کرد.


به گزارش خبرگزاری خزرتیترخبر و به نقل از فارس، وزیر بهداشت طی حکمی سیدناصر عمادی‌چاشمی را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل منصوب کرد.

وی دارنده مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» ژنو ۲۰۲۱ به‌دلیل درمان مجروحان جنگ و بیماران، آموزش پرستاران در کشورهای آفریقایی، خاورمیانه و آسیای میانه (متولد ۱۳۴۵ در قائمشهر) پزشک ایرانی بدون مرز، متخصص پوست، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و از مجروحان شیمیایی حملات عراق به ایران است.

وی عضو «شورای عالی کمیسیون پزشکی جانبازان کشور» و «سرپرست مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در قاره آفریقا» بوده‌ است.

براساس این گزارش، فعالیت‌های وی در شهر بم به مدت بیش از یکسال پس از زلزله و همچنین کشورهای عراق، افغانستان و آفریقایی کنیا، غنا، تانزانیا، زیمبابوه، گینه، سومالی و بروندی موجب دریافت نشان ملی ایثار از رئیس‌جمهور ایران در سال ۱۳۸۹ برای وی شد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی همچنین از سایر کشورهای آفریقایی به دلیل مبارزه با بیماری ایدز و بهبودی سلامتی مردم نیز عناوین پر افتخاری را به عنوان پزشک بدون مرز ایرانی از رئیس‌جمهور بروندی، نخست‌وزیر و وزیر بهداشت کنیا، رئیس هلال احمر و وزیر بهداشت غنا و … کسب کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :