آخرین عناوین

پنجشنبه 20 آبان 1400-12:42 کد خبر:89051

استاندار جدید مازندران اعلام کرد:

استاندار جوانان بدون پارتی هستم/ تحریم مدیریتی استان مازندران را بشکنیم

استاندار جدید مازندران گفت: بنده استاندار جوانانی هستم که هیچ پارتی و گروه و شخصیتی آنها را حمایت نمی‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدمحمود حسینی‌پور دقایق قبل در مراسم معارفه خویش به عنوان استاندار مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا با ذکر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم، اظهار کرد: وقتی انسان پا به استان مازندران می‌گذارد همه کوچه و خیابان‌های استان با تمثال شهدا آذین شده که یاد و خاطرات دفاع مقدس را زنده می‌کند.

وی با بیان اینکه مازندران در دوران دفاع مقدس در خط مقدم حمله به دشمن بوده است،گفت: لشکر ۲۵ کربلا جزء لشکرهای تهاجمی بوده است، مردم استان مازندران در برابر دشمن تهاجمی عمل می‌کنند.

استاندار جدید مازندران ادامه داد: در دفاع از حرم هم شهدای ما در موضع تهاجم قرار گرفتند و کارکرد تهاجمی داشتند، اگر در عرصه‌های نظامی و دفاعی در نقطه تهاجم قرار گرفتیم در جنگ اقتصادی نیز می‌توانیم به عنوان مهاجم ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه نباید در استانی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری«استانی که جنگل و دریا دارد، نباید بیکار باشد»، بیکاری باشد، افزود: مازندرانی که سرشار از منابع غنی طبیعی است و صادر کننده ۳۰ محصول مهم کشاورزی بوده و دارای ظرفیت جنگل و دریا است نباید باید مردم در فقر و بدبختی زندگی کنند، چه کسی مسئول این عقب ماندگی است؟

حسینی‌پور با اعلام اینکه باید تحریم مدیریتی استان مازندران را بشکنیم، افزود: از ظرفیت جوانان در توسعه استان مازندران باید استفاده شود، ۴۲ سال از عمر انقلاب گذشته تا کی باید جوانان ما در دیگر استان‌ها خدمات بدهند.

وی ادامه داد: ما دیگر فرصت گزارش عملکرد «ما نتوانستیم» نداریم باید گزارش بدهیم که چه اقداماتی انجام دادیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه برای توسعه استان فرهنگ جهادی باید حاکم باشد، گفت: تا کی باید گزارش بدهیم که نتوانستیم، شرایط تحریمی که بر کشور حاکم است، مردم مازندران و جوانان با استفاده از ظرفیت‌ها می‌توانند با شکست مقابله کنند.

وی اضافه کرد: روحیه جهادی در استان مازندران باید تقویت شود در صنایع نظامی و موشکی با استفاده از ظرفیت جوانان انحصار را شکستیم و امروز اگر دشمن جرات نمی‌کند که نگاه چپ به کشور داشته باشد، از برکت جوانان است.

استاندار جدید مازندران خاطر نشان کرد: هر مسئولی در طول این سال‌ها وارد استان شده اعلام کرد که این استان برخوردار است، آیا این مردم مظلومی که در شهرها هستند این برخورداری را حس می‌کنند؟

وی اضافه کرد: بنده به واسطه مسئولیتی که داشتم در همه نقاط کشور حضور پیدا کردم، پیشرفت‌های سایر نقاط کشور را دیدیم، عامل اصلی عقب‌ماندگی مازندران این است که نتوانستیم وحدتی را در بین نخبگان استانی برای توسعه و پیشرفت استانی ایجاد کنیم و یکی از اتفاقاتی است که  در این دوره در استان رقم می‌خورد، استفاده از ظرفیت جوانان است، چرا بنده استاندار جوانانی هستم که هیچ پارتی نداشتم و گروه و شخصیتی را حمایت نمی‌کند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه حصار مدیریتی در استان مازندران بیداد می‌کند، افزود: صدور مجوزها در استان به سختی انجام می‌شود، باید میدان برای جوانان باز و از ظرفیت جوانان استفاده شود، اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، قطع به یقین مازندران به سرعت شکوفا می‌شود.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به پست و مقام استانداری هیچ تلاشی نکردم و هیچ فردی برای من سفارش نکرده است به همین دلیل به هیچ فرد و گروهی بدهکار نیستم، اما به مردم استان مازندران بدهکار هستم.

حسینی‌پور با اشاره به نیروی انسانی قوی در کشور، گفت: دست تک تک مدیران استان را می‌بوسم، مدیرانی که تشخیص می‌دهند که برنامه‌مناسبی برای توسعه استان مازندران ندارند خودشان از مسئولیت کنار بکشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :