آخرین عناوین

سه شنبه 9 آذر 1400-7:47 کد خبر:89151

خبرگزاری فارس گزارش می دهد:

اینجا بدقولی موج میزند

پرونده مسکن مهر مازندران پر شده از وعده‌های مسئولان دولت تدبیر و امید که همه آنها بر زمین مانده است و حالا دولت آقای رئیسی باید گره کور این مسائل را حل کند.


خزرتیترخبر: در پرونده مسکن مهر مازندران پر شده از وعده‌های مسئولان دولت تدبیر و امید که همه آنها بر زمین مانده است و حالا دولت آقای رئیسی باید گره کور این مسائل را حل کند.

برجسته‌ترین قول مسئولان استانی مربوط به بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران تا اردیبهشت ماه سال جاری بوده است که استاندار وقت مازندران، معاون عمرانی استاندار، مسئولان راه و شهرسازی استان و همه دست اندارکاران استانی مربوط به حوزه مسکن بر بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تاکید ویژه داشتند.

این تصمیم در ۱۸ بهمن سال ۹۹ رسانه‌ای شده بود و بارها و بارها از زبان مسئولان استانی این موضوع مطرح شده و نسبت به تکمیل آن تاکید شده است.

اما اردیبهشت‌ماه وعده‌های بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران فرا نرسیده، در حال عبور از پائیز هستیم اما هنوز پروژه مسکن مهر در استان مازندران به سرانجام نرسیده است و آب خوشی از گلوی ساکنان پایین نرفته است.

وضعیت نابه‌سامان پروژه مسکن مهر نکا و نامشخص بودن وضعیت نصب آسانسورهای این مجموعه، گلایه‌های متقاضیان مسکن مهر چالوس که هراز چندگاهی رسانه‌ای می‌شود و مشکلات دامنه‌دار پروژه مسکن مهر در میارکلا ساری که تاکنون هزار خانواده در این مجموعه ساکن شدند اما هنوز امکانات لازم برای این افراد فراهم نشده است از مشکلاتی است که باید برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

حسین محمودیان مدیرعامل مسکن مهر میارکلا با اعلام اینکه بر اساس برنامه مقرر شده است که ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار در این منطقه ساکن شوند، اظهار کرد: هزار خانوار در این مجموعه سکونت پیدا کرده و هزار و ۸۰۰ واحد هم در حال تکمیل شدن است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر هزار خانوار ساکن شده در این مجموعه با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: با وجود پیگیری‌های جدی اقدام خاصی برای رفع نواقص موجود انجام نشده است.

محمودیان با اعلام اینکه قبل از پایان زمستان نیاز داریم که آسفالت محوطه انجام شود، افزود: این پروژه با وجود قول‌های متعدد به سرانجام نرسیده و قطع به یقین با شروع زمستان مردم با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

وی عدم اجرای کامل روشنایی برق محوطه و میادین داخل پروژه را از دیگر نواقص این مجموعه اعلام کرد و گفت: با وجود سکونت هزار خانوار هنوز دکل‌های مخابرات راه‌اندازی نشده و امکان دسترسی مردم به اینترنت وجود ندارد.

مدیرعامل مسکن مهر میارکلا ساری با اعلام اینکه بر اساس برنامه مقرر شده بود که مدرسه ۱۸ کلاسه در این مجموعه ایجاد شود، گفت: انتظار داریم در تکمیل این پروژه سرعت داده شود.

وی نبود امکانات ورزشی، مجتمع بهداشتی درمانی و عدم نصب پل عابر پیاده آسان بر را از دیگر نیازمندی‌های این مجموعه اعلام کرد و گفت: احداث پل بتنی هوایی و دوربرگردان یکی از نیازهای ضروری ساکنان مسکن مهر میارکلا است.

محمودی در پایان خواستار راه‌اندازی سرویس تاکسیرانی مناسب از ساری به پروژه مسکن مهر میارکلا شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :