آخرین عناوین

دوشنبه 20 دی 1400-15:40 کد خبر:89313

تمرین کشتی‌گیران المپیکی روی تشک‌های فرسوده!!!

وعده بی‌سرانجام فدراسیون برای بهسازی خانه کشتی مازندران

رئیس هیأت کشتی مازندران گفت: حدود پنج ماه گذشته فدارسیون کشتی قول داد اعتباراتی را برای بهسازی خانه کشتی مازندران اختصاص  دهد اما با وجود گذشت پنج ماه هنوز آجر روی آجر قرار نگرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران در ارتباط با وضعیت خانه کشتی و قولی که فدراسیون برای بهسازی خانه کشتی ساری داده، اظهار کرد: حدود پنج ماه گذشته فدارسیون کشتی قول داد اعتباراتی را برای بهسازی خانه کشتی در منطقه غرب، شرق و مرکز مازندران اختصاص  دهد که با وجود گذشت پنج ماه هنوز آجر روی آجر قرار نگرفته است.

وی در ارتباط با وعده بهسازی خانه کشتی ساری و قولی که رئیس سازمان برنامه‌ریزی مازندران داده، گفت: در این بازید قول‌های برای بهسازی و بازسازی به ما داده شد و ما فکر می‌کردیم که بعد از این بازدید تحول مناسبی در وضعیت خانه کشتی ساری ایجاد می‌شود اما هیچ اتفاق خاصی نیافته و امروز در خبرها خوندم ورزش جوانان اعتبار وعده داده شده خانه کشتی ساری را در جاهای دیگر هزینه کرد.

رئیس هیأت کشتی مازندران،گفت: رئیس سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی مازندران قول داد که به خانه کشتی و هیأت کشتی مازندران کمک کند اما اتفاق خاصی نیفتاده است.

براساس این گزارش،، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در مصاحبه روز گذشته اعلام کرده که اعتبارات از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران برای بهسازی خانه کشتی اختصاص پیدا کرده اما بر اساس قول فدارسیون اعتبارات دریافتی را در بهسازی سایر ورزشگاه‌ها و هیأت‌ها هزینه کردیم و منتظر تحقق وعده فدارسیون کشتی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی که در خانه کشتی مازندران وجود دارد، گفت: قهرمانان المپیک ما با کمترین امکانات و زیرساخت‌های اولیه  در این مجموعه تمرین می‌کنند.

محمدیان در تکمیل صحبت‌های خویش، افزود: هیچی نداریم، قهرمانان المپیک روی تشکی که مربوط به ۲۰ سال پیش است تمرین می‌کنند، تاکنون هیچ کمکی به هیأت کشتی مازندران نشده است.

وی با اعلام اینکه فدراسیون کشتی تعدادی دستگاه در اختیار مجموعه کشتی استان مازندران قرار داده، اظهار کرد: برای نصب این دستگاه‌ها مکان مناسب نداریم، حتی برای اعزام خردسالان، نوجوانان، نونهالان اعتبارات مناسبی نداریم، مربیان سازنده کشتی در استان بیشترین تلاش را انجام می‌دهند و همیشه به آنها وعده و وعید می‌دهم.

رئیس هیأت خانه کشتی مازندران با اعلام اینکه در بحث درآمدزائی هم اقداماتی در حال انجام است، گفت: اما با توجه به اینکه کشتی جز مدال‌آورترین ورزش کشور در سطح جهان و المپیک است نباید مورد توجه قرار بگیرد؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :