آخرین عناوین

جمعه 28 شهريور 1393-9:36 کد خبر:907

جوابیه محیط زیست ساری به مطلب خزرخزر

محیط زیست از حق مردم دفاع می کند/شکایت محیط زیست از مسببان آلودگی محیط زیست

رییس محیط زیست ساری اعلام کرد:محیط زیست در مقابل تخریب کنندگان محیط زیست سکوت نمی کند.


به گزارش خزرخبر،بهرام فغانی رییس اداره محیط زیست ساری در پی مطلب منتشر شده در خزرخبر(سکوت محیط زیست ساری در مقابل تخریب زیست محیطی توسط شرکت نفت) جوابیه ای ارسال کرده است که عینا منتشر می شود:

مدیر مسئول محترم سایت خزرخبر

احتراما در پاسخ به خبر منتشر شده در آن سایت وزین در خصوص سکوت محیط زیست ساری در مقابل تخریب زیست محیطی اعلام می دارد:

پس از واژگونی خودروی حمل سوخت فوق الذکر،توسط برخی از دستگاه ها مقدار کمی از آلودگی پاکسازی شد اما کافی نبوده و حدود 30در صد از منطقه فوق همچنان آلوده بوده و پاکسازی نشده است.

فغانی با اعلام اینکه آثار و پیامد های آلودگی همچنان باقی مانده است اظهار داشت:آلودگی های نفتی فقط با جمع آوری سطحی مواد آلوده کننده پاکسازی نمی شود و پیامدهای آن همچنان باقی می مانند و مشاهده شده طی این مدت ماهی ها و گونه های زیادی از گیاهان از بین رفته اند.

وی اظهار داشت:محیط زیست ساری از راننده فوق و نیروگاه شهید سلیمی به خاطر آنکه سفارش دهنده محموله سوخت مازوت بوده شکایت نموده است که تصمیم نهایی در این مورد با دستگاه قضایی می باشد.

فغانی همچنین اعلام کرد:متاسفانه هیچ دستگاهی مسئولیت این تخریب محط زیست را قبول نمی کند که ما هم منتظر رای و تصمیم دستگاه قضایی در این مورد می باشیم.

به گزارش خزرخبر،متاسفانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری در این مورد سکوت کرده و در مقابل این فاجعه زیست محیطی پاسخی نداده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :