آخرین عناوین

شنبه 7 اسفند 1400-15:47 کد خبر:90845

انتقاد امام جمعه زیرآب از استاندار مازندران:

مطالبات فعالان اقتصادی سوادکوه پیگیری نمی‌شود/استاندار جواب تلفن ما را نمی‌دهد

امام جمعه زیرآب گفت: باوجود گذشت چند ماه، هنوز استاندار جواب تلفن ما را نمی‌دهد، بارها از طریق معاونش درخواست کردم تا چند دقیقه‌ای فرصتی به فعالان اقتصادی سوادکوه بدهد، اما هر بار گفتند که فرصت ندارم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ،حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیرآب با بیان اینکه در روزهای پایانی سال به اقشار محروم جامعه برای رفع نیازهایشان، توجه شود، گفت: در این روزها، خدمت‌گزاری به مردم، مخصوصا قشر محروم جامعه، بیش از پیش توجه شود.

وی افزود: در روایتی رسول خدا فرمود: با فضیلت‌ترین مردم در روز قیامت کسی است که بیشترین خدمت را در مسیر زندگی خود به بندگان خدا، داشته باشد.

امام جمعه زیرآب با بیان اینکه مومن واقعی نزد خداوند شناخته شده است، اظهار کرد: طبق روایتی، خداوند کسانی که دل مومنی را شاد کنند، فرمانروایان بهشت توصیف کرده است،‌مومن در میان مسلمانان، ناپیدا است. هرکسی به مسلمانی مراجعه کند، مومن است و باید وظیفه‌ای که خدا محول کرده در حد توان انجام داد.

این مسئول افزود: خدمت به آیین، دین و اسلام و همنوع اجر و پاداش دارد،خوش به سعادت کسی که در مسیر خدمت‌گزاری قرار گیرد.

رضایی به جنگ روسیه و اوکراین و واکنش‌ها نسبت به این موضوع اشاره و تصریح کرد: کسانی که مسلمانان را جنگ‌طلب معرفی می‌کنند، آغازگر جنگ‌های تاریخ بوده‌اند، کسانی که درمورد جنگ روسیه و اوکراین دم از حقوق بشر می‌زنند، چرا در مقابل جنگ یمن، عراق، افغانستان، سوریه، غزه و فلسطین، جنایات در الجزایر و هند، جنگ صدام دیوانه علیه ایران، سکوت کرده‌ بودند؟ چرا یک بام و دو هوا حرف می‌زنید؟

وی خاطرنشان کرد: اوکراین حماقت کرد و باید درس بزرگی بگیریم. اوکراین سال‌ها پیش طبق توافقی، تمام سلاح‌های خود را تحویل آمریکا و روسیه داده بود، درحالی که یک کشور باید توان دفاعی داشته باشد.

امام جمعه زیرآب، جهاد تبیین را یکی از مسائل مهم امروز برشمرد و اظهار کرد: جهاد تبیین باید هدف‌گذاری و طبق مصداق‌هایی که از جانب مقام معظم رهبری تعیین شده قدم برداشت، در این صورت به اهداف مدنظر رهبری، دست خواهیم یافت.

این مسئول موضوع استمرار انقلاب را یکی از اهداف رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین برشمرد و خاطر نشان کرد: انقلاب یک امر دفعی نیست بلکه امری، تدریجی است، یعنی اهدافش به تدریج باید محقق شود.

رضایی با اشاره به موانع رسیدن به اهداف انقلاب، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبری فرمودند: پنج چیز مانع رسیدن به اهداف است: خستگی، نا‌امیدی و یاس، ترس، سرگرمی به بازیچه‌های مادی و اختلافات داخلی، ما مکتبی به نام مکتب سردار سلیمانی داریم که الگویی برای رسیدن به اهداف است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تزریق نا‌امیدی در جامعه است، تصریح کرد: بعد انقلاب فاصله زیادی با کشورهای پیشرفته داشتیم، اما اکنون به اذعان مراکز و سازمان‌های بین‌المللی، سرعت و شتاب علمی ایران نسبت به جهان ده برابر است، درحالی که دشمن پیروزی‌های بزرگ ما را کوچک و ضعف‌های کوچک را بزرگ جلوه می‌دهد.

امام جمعه زیرآب درمورد سیاست‌زدگی و اختلافات به عنوان یکی از بزرگترین موانع ، گفت: افکار و اندیشه‌هایی که باید در اختیار نظام قرار می‌گرفت، در معرض جهت‌گیری سیاسی قرار گرفت،‌این موضوع باید حل شود و یکپارچه کنار مردم و در مدار رهبری در خدمت انقلاب بود.

این مسئول مقابله دشمنان با انقلاب و مردم ایران را یکی از نشانه‌های زنده و پاینده بودن انقلاب برشمرد و اظهار کرد: اینکه جبهه استکبار مقابله با انقلاب و مردم ایران را مضاعف کرده، نشان دهنده زنده و پاینده بودن انقلاب است،علیه ایران مانع تراشی می‌کنند. در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنان ایستادیم.

رضایی ضمن گلایه نسبت به مشکل اشتغال در شهرستان، تاکید کرد: بحث اشتغال، موضوع مهم شهرستان ما است، امیدواریم فرماندار جدید عمده وقتش را برای اشتغال‌زایی بگذارد، کارهای داخلی شهرستان را به معاونانش بسپارد و خودش به مباحث کلان شهرستان بپردازد، ما در حال حاضر طرح‌های اشتغال بسیار خوبی داریم که اگر اجرایی شود، افراد زیادی صاحب شغل می‌شوند.

وی با انتقاد به توجه نکردن استاندار مازندران درمورد مطالبه برای فعالان اقتصادی سوادکوه ، تصریح کرد: باوجود گذشت چند ماه، هنوز استاندار جواب تلفن ما را نمی‌دهد، بارها از طریق معاونش درخواست کردم تا چند دقیقه‌ای فرصتی به فعالان اقتصادی سوادکوه بدهد، اما هر بار گفتند که فرصت ندارم، باوجود اینکه بارها به صورت خصوصی اعتراض خود را مطرح کردم و عرضم درمورد این بوده که فعالان اقتصادی سوادکوه با استاندار حرف بزنند، اما استاندار توجه نکرد.

امام جمعه زیراب افزود: هنوز فرصتی ندادند و زمان دیر شده است، باید در اسرع وقت انجام می‌دادند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :