آخرین عناوین

شنبه 29 شهريور 1393-16:6 کد خبر:910

افسوسی دیگر برای مسئولین استان مازندران

توهین غیر مستقیم به یک مدیر کل موفق در مازندران/عاقبت خدمت صادقانه چیست؟!!

طی روزهای اخیر به علت برخی مسائل سیاسی ،یک مدیر کل موفق در مازندران را در ماموریت اداری بازنشسته کرده اند که بازتاب های نامناسبی داشته است.


به گزارش خزرخبر،از حدود 2 سال قبل تقاضای بازنشستگی از سوی فرج الله ملکی مدیر کل موفق و ارزشی ثبت احوال مازندران به مقامات کشوری داده شد اما در آن زمان این تقاضا مورد قبول واقع نشد.

در طی هفته های اخیر با تقاضای بازنشسته شدن این مدیر کل موافقت شد و حتی جانشین ایشان نیز معین و حکم او صادر شد،(علی رجبی فرماندار سابق نکا) و قرار بر آن شد تا مراسم تودیع و معارفه این دو مدیر برگزار شود.

بر اساس این گزارش،ملکی که در ماموریت خارج از استان بود در هنگام بازگشت به استان و در فرودگاه متوجه شد که حکم بازنشستگی او صادر شده و او باید به جای اداره ،راهی منزل شود و در همین زمان نیز رجبی که مراسم تودیع او در فرمانداری نکا به صورت بسیار سریع و غیر منتظره برگزار شد راهی سفر زیارت خانه خدا شد.

با توجه به اتفاقات فوق چند سوال پیش می آید که  امیدواریم مسئولین کشوری و مخصوصا استان مازندران بتوانند جواب آنها را برای خوانندگان ما به صورت واضح و قانع کننده اعلام کنند،هر چند می دانیم مسئولین استان همانند دیگر سوال ها و انتقادات رسانه ها، نسبت به این موضوع هم بی تفاوت می باشند.

الف)آیا صدور حکم بازنشستگی مدیر کل ثبت احوال مازندران در زمانی که در ماموریت بوده ،درست بود؟

ب)آیا مسئولین استان نمی توانستند مراسم تودیع و معارفه رجبی را به بعد از سفر ایشان موکول کنند؟

ج)آیا عملکرد ملکی آنقدر منفی بوده که مسئولین استان نمی توانستند تا بازگشت رجبی از سفر حج و برگزاری مراسم تودیع و معارفه ،از او حداقل به عنوان سرپرست موقت در جایگاه سابقش استفاده نمایند؟

د)چرا مسئولین استان هر زمان که صحبت از مدیری موفق بود از ملکی نام می برده اید اما در عمل و پس از 30 سال خدمت صادقانه و موفق ،این رفتار توهین آمیز را با او داشته اید؟

و)آقایان مسئولین استانی و نمایندگان مجلس،آیا فکر نمی کنید روزی نوبت شما هم شود؟اگر با شما هم این رفتارها شود باز هم بی تفاوت می گذرید؟آیا انتظار دارید دیگر مدیران کل با دلگرمی به کار خود ادامه دهند؟

ع)وقتی با ملکی که از مدیران موفق،ارزشی،با سابقه درخشان،غیر سیاسی و .... بوده ،این رفتار توهین آمیز و زشت شده است پس وای به حال مدیران ضعیف و ...!!!!

ل)از دولت تدبیر و امید که شعار ارزش دادن به انسان ها در اولویت فعالیت های آنها می باشد این رفتار بسیار بعید بود.

س)باید به بزرگی ، متانت ، صبر و ایمان ملکی احسنت گفت که زحمات عمر دوران اداری خود را به خیلی از مسائل نفروخت و سرانجام در مقابل تمام رفتارهای توهین آمیز،سکوت را بر خیلی از موارد ترجیح داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :