آخرین عناوین

شنبه 29 شهريور 1393-17:26 کد خبر:912

فرمانده سپاه ساری خبر داد:

اجرای 80 برنامه شاخص توسط سپاه ساری

فرمانده سپاه ساری با اشاره به برگزاری ۸۰ برنامه فرهنگی شاخص سپاه ساری در هفته دفاع مقدس امسال، گفت: شش سالن ورزشی هفته دفاع مقدس امسال در رده های مقاومت مرکز استان افتتاح می شود.


به گزارش خزرخبر،غلام رضا شریعتی در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دفاع مقدس اتحاد، پیروی از ولایت و توکل به خداوند از محورهای اصلی مقاومت و ایستادگی بوده و این سه درس می تواند ملاکی برای دستیابی به پیروزی در مسیر پیشرفت باشد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس شرق و غرب به عنوان پایه های قدرت نقشه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر پروراندند و با تحمیل هشت سال جنگ در هم شکستن نظم انقلابی برآمده از آرمان های قلبی مردم را  طراحی کردند، افزود: روزانه در آن روزهای حماسه تعداد زیادی از شهدا در کوچه ها و محلات تشییع می شدند و حضور پر معنی جوانان در جبهه نشاندهنده سخره گرفتن دشمن با همه حمایت ها و تجهیزاتش محسوب می شد.

شریعتی با بیان اینکه شعار رزمنده ها در تبعیت از رهبری  با مضمون از تو به یک اشاره و از ما به سر دویدن بوده است، تصریح کرد: زمانی که با عقل مادی به 8 سال دفاع مقدس بنگریم ایستادگی در برابر دشمن مسلح دشوار به نظر می رسید و این معجزه پیروزی با پشتیبانی جوانان دوره جنگ از رهبر  و وملایت حاصل شد.

وی با اشاره به حربه دشمن در زمان حال در بکارگیری از ابزارهای فرهنگی  برای زدودن ایمان و خشکاندن ریشه باورها و آرمان های دینی و عقیدتی در میان نسل نوپا و جوان گفت: امروز همه ما نهضت روشنگری را دنبال می کنیم و برپایی محافل روشنگری را دنبال می کنیم تا با این شیوه بتوانیم با بازگویی مضرات استفاده از ماهواره در خانواده و اثرات مخربی که بر بنیان های خانوادگی دارد بتوانیم در مسیر روشنگری نقش آفرینی کنیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: بسیاری از کارشناسان مطرح و وکلا ریشه بسیاری از اختلافات و شیوع طلاق در جامعه را استفاده نامناسب از این ابزار می دانند و همه کارشناسان اهل فن باید به صورت عملیاتی در روشنگری خانواده ها  تلاش کنند تا خانواده  با درک خطرات آب مصونیت در برابر این آفت فرهنگی را داشته باشد.

فرمانده سپاه ساری گفت: در هفته دفاع مقدس نیز در هزار رده مقاوت با شعار اینکه هر پایگاه باید یک برنامه برگزار کند،هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

وی گفت: 80 برنامه شاخص نیز برای اجرا در محدوده جغرافیایی ساری برای برگزاری برنامه ریزی شده است.

شریعتی، سرکشی از خانواده های شهدا و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته در سپاه ساری برشمرد و با تاکید بر راه‌اندازی شش سالن ورزشی در این هفته  افزود: اولویت ساخت سالن‌های ورزشی با راه اندازی در مناطق محروم است.

وی اظهار داشت:جمعه هفته جاری همایش پیاده روی خانوادگی از مقابل حسینه نیروی انتظامی به سمت پل کابلی برگزار می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :