آخرین عناوین

يکشنبه 8 اسفند 1400-9:19 کد خبر:91830

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ثبت‌نام پیش از موعد دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ممنوع است

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مازندران گفت: ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱، پیش از موعد مقرر ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مازندران گفت: ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، پیش از موعد مقرر ممنوع است.

براساس این گزارش،قاسم مهدوی با بیان این خبر افزود: زمان ثبت‌نام متربیان، برهه زمانی مشخصی است که متعاقبا از سوی ستاد ثبت نام استان اعلام خواهد شد، لذا جای شتاب‌زدگی نیست و فرآیند ثبت نام مدارس دولتی و غیردولتی در زمان معین خود و پیرو بخشنامه ارسالی دستورالعمل ثبت‌نام در خردادماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

همچنین این مقام مسئول، هرگونه اقدام در راستای ثبت نام پیش از موعد را خلاف مقررات دانسته و ممنوع اعلام کرد.‌ به گفته مهدوی، هیچ یک از مدارس دولتی و غیردولتی استان در تمامی مقاطع نباید اقدام به دریافت زودهنگام پرونده‌های دانش آموزان کنند و اجرای اقداماتی با عناوینی نظیر پیش ثبت‌نام جنبه قانونی ندارد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در پایان از معاونین و مسئولین آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق خواست نظارت همه‌جانبه در این خصوص را در دستور کار قرار دهند و نیز اطلاع‌رسانی دقیق در این باره به مدیران مدارس صورت پذیرد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :