آخرین عناوین

شنبه 2 خرداد 1394-20:6 کد خبر:9297

خدمات رسانی مطلوب به مردم مازندران توسط شرکت نفت ساری

پمپ بنزین های سطح منطقه ساری درجه بندی می شوند

کلیه جایگاه های سوخت سطح استان مازندران توسط کارشناسان واحد های مختلف رتبه بندی می شوند.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری، کلیه جایگاه های سوخت سطح استان مازندران توسط کارشناسان واحد های مختلف رتبه بندی می شوند.

بر اساس این گزارش،هر سال حسب بخشنامه مدیر بازرگانی در دوره های 6 ماهه کلیه جایگاه های عرضه سوخت توسط واحدهای مهندسی ،ایمنی ، سامانه هوشمند ، حراست ، روابط عمومی ، مالی و نماینده انجمن جایگاه داران استان درجه بندی انجام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت،کارشناسان طی چندین روز با برنامه ریزی به همراه لیست سئوالات، میزان خدمات دهی جایگاه های سوخت را سنجنده و به آنها امتیاز می دهند و درنهایت هر جایگاه به یکی از رتبه های ممتاز، درجه 1 ، درجه 2 و درجه 3 و فاقد درجه  ارزش گذاری می شوند.

بر اسا این گزارش این رتبه ها در دریافت کارمزد جایگاه ها اثر مستقیم دارد و همین امر باعث می شود تا جایگاه ها در خدمات دهی به مشتریان با هم رقابت نمایند .

لازم به ذکر است در طول سال هم گروه هایی در قالب بازدید و بازرسی سطح این رتبه ها را به صورت شبانه روزی کنترل می نمایند و چنانچه خدمات دهی مجاری عرضه کاهش یابد نسبت به تنزل درجه جایگاه اقدام می شود .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :