آخرین عناوین

يکشنبه 3 خرداد 1394-21:16 کد خبر:9303

دبیر کارگروه رسانه قائمشهر خبر داد:

دیدار خبرنگاران قائم شهری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران

دبیر کارگروه رسانه شهرستان قائم شهر گفت : یکشنبه 10 خرداد ، خبرنگاران قائم شهری به دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خواهند رفت.


به گزارش خزرخبر،میثم کاوه با بیان اینکه در بین شهرهای مازندران با حمایت های فرماندار قائم شهر اولین کارگروه رسانه در این شهرستان راه اندازی شده است ، افزود : با حضور احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ، چالش های فرهنگی و مشکلات خبرنگاران در قائم شهر ، بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه تعداد اعضای کارگروه رسانه قائم شهر محدود نمی باشد لذا تمام خبرنگاران قائم شهری رسانه های استانی و کشوری می توانند در این دیدار حضور یابند.

دبیر کارگروه رسانه شهرستان قائم شهر با بیان اینکه هدف از تشکیل کارگروه رسانه شهرستان قائم شهر ، بررسی چالش و کاستی های شهرستان قائم شهر در حوزه های مختلف می باشد ، اظهار داشت : متاسفانه اکثریت مسئولان شهرستان قائم شهر در برابر عملکردشان پاسخگو نیستند .

میثم کاوه تصریح کرد : به دلیل اینکه اکثر مدیران شهرستانی در قائم شهر از انتقاد رسانه ها و پاسخ به سوالات خبرنگاران فراری هستند ، در آینده کارگروه رسانه با حضور مدیران کل استانی برگزار خواهد شد تا مشکلات حوزه های مختلف شهرستان قائم شهر مستقیماً به مدیران استانی منتقل شود.

وی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار قائم شهر از فعالیت کارگروه رسانه شهرستان قائم شهر ، افزود : از شخصیت های فرهنگی قائم شهر می خواهیم ، مشکلات و کمبودهای فرهنگی شهرستان را به اصحاب رسانه و خبرنگاران منتقل کنند تا در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مورد بررسی قرار بگیرد.

دبیر کارگروه رسانه قائم شهر با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان در مظلومیت و محرومیت به تهیه خبر می پردازند و مورد حمایت قرار نمی گیرند ، اظهار داشت : یکی از اهداف خبرنگاران قائم شهری تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران است تا از حقوق خود دفاع کنند.

میثم کاوه با بیان اینکه همزمان با تاسیس انجمن صنفی خبرنگاران ، کارگروه رسانه زیر نظر انجمن صنفی به فعالیتش ادامه خواهد داد ، افزود : قائم شهر به دلیل دارا بودن تعداد زیاد خبرنگاران ، قطب رسانه ای استان  مازندران محسوب می شود.

وی ادامه داد :‌ کارگروه رسانه قائم شهر همزمان با روز خبرنگار سه مدیر برتر شهرستان را که همواره ضمن استقبال از انتقادات رسانه ها ، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ می دهند معرفی خواهد کرد .

دبیر کارگروه رسانه شهرستان قائم شهر در پایان گفت : بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر وامید ، حضور مدیری همچون جاودانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از توقعات خبرنگاران مازنی بود که با نگاه ویژه جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی این توقع برآورده شد.   

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :