آخرین عناوین

دوشنبه 4 خرداد 1394-12:16 کد خبر:9307

تشکیل جلسه فوری اعضای جوان ستاد روحانی در ساری:

استاندار مازندران مرد متشخص و آرامی است اما گولشان زده اند/ اجماع برای نوشتن نامه به رئیس جمهور

استاندار مازندران مرد متشخص و آرامی است اما گویا مشاوره های نادرستی از وضعیت استان به ایشان داده می شود و وی از وضعیت کلی در استان آگاه نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش ، از منابع موثق حاکی از آن است که برخی از اعضای ستاد حسن روحانی در انتخابات 92 امروز دور هم جمع می شوند تا راه های احیای مجدد این ستاد را بررسی کنند،آنها که از وضعیت سیاسی و اجتماعی موجود در مازندران رضایت ندارند در تلاش هستند اجماعی چندصد نفری ایجاد کنند که از دل آن یک بیانیه یا یک نامه به رئیس جمهور خارج شود.

اعتراض اصلی آنها به انتصاب چند تن از نیروهای وفادار به دولت سابق به عنوان فرماندار است.

همچنین بسیاری از آنها به شدت از وضعیت بانوان در مازندران و عملی نشدن وعده های رئیس جمهور در این حوزه گله مند هستند و قرار است با تعیین گروهی از بین زنان حاضر در ستاد روحانی با معاون رئیس جمهور در امور زنان دیدار کنند.

یکی از اعضای اصلی ستاد روحانی در ساری که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار سیاسی وارش نیوز با بیان اینکه صدای اصلاح طلبان و اعتدالگرایان به ساختمان استانداری مازندران نمی رسد گفت: وضعیت سیاسی در استان آنقدر وخیم و عجیب است که ما می ترسیم روحانی رای آخر را در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری در مازندران بیارود.

ضمن اینکه نمایندگان دولت در استان با تفسیر نادرست از شعار اعتدال فرصت را در اختیار کسانی قرار داده اند که از پایه با این دولت دشمنی دارند.

وی تصریح کرد: ما می دانیم که استاندار مازندران مرد متشخص و آرامی است اما گویا مشاوره ها نادرستی از وضعیت استان به ایشان داده می شود و به به بیانی دیگر گولشان زده اند. وی از وضعیت کلی در استان آگاه نیست.

ضمن اینکه زمزمه های مردم در کوچه بازار از محبوبیت روحانی در مازندران خبر نمی دهد.

گفتنی است جلسه این گروه که از گلوگاه تا رامسر به ساری آمده اند امروز ساعت 10 آغاز شده و تا ساعت 14 ادامه خواهد داشت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :