آخرین عناوین

دوشنبه 11 خرداد 1394-22:1 کد خبر:9351

در پی ناتوانی مسئولان استان در استفاده از نیروهای بومی:

قطار مسافرین مدیران غیر بومی به ایستگاه شرکت توزیع برق مازندران رسید

یک مدیر غیر بومی دیگر در مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح نیوز ، «آرش کردی»  مدیرعامل توانیر در حکمی  قاسم شهابی مدیر عامل سابق  توزیع برق استان گلستان را به سمت مدیرعامل توریع برق استان مازندران منصوب کرد .

براساس این گزارش ،قطار انتصاب مدیران غیر بومی در مازندران که قبلا در ایستگاههای مختلف مسافرین خود را با چمدان های خالی از شناخت توسعه و جغرافیای مازندران  و با سکوت معنادار نمایندگان مجلس پیاده کرده بود این بار در ایستگاه شرکت توزیع برق مازندران  سوت خود را به صدا در آورده و یک مدیر دیگر را از گردونه مدیریت خارج کرده و یک  مدیر غیر بومی را پیاده کرده است .

سوالی که اینجا مطرح است آیا در بین کارشناسان و مدیران همطراز در شرکت برق مازندران افراد صالح و شایسته و کار آزموده ای  وجود ندارد که این انتصابات غیر بومی صورت می گیرد که به نوعی نادیده گرفتن توانایی  مدیران بومی را در پیش دارد؟

 امیدواریم این قطار انتصاب مدیران غیر بومی به انتهای ریل رسیده باشد اما از گوشه وکنار اخبار موثقی به گوش می رسد که این قطار همچنان مسافرین غیر بومی زیادی در واگن خود دارد.

بر اساس این گزارش،چند نفر از افراد واجد شرایط و بومی از سوی برخی از مسئولان شرکت برق مازندران به مسئولان وزارت خانه جهت تصدی این پست معرفی شده بودند اما ظاهرا عدم توانایی نمایندگان ضعیف و پر ادعای مازندران و قدرت چانه زنی ضعیف مدیران استانی باعث شد تا وزارت خانه یک مدیر غیر بومی را به مازندران اعزام نماید.

قرار است مراسم تودیع و معارفه فردا در سالن اداره برق استان برگزار شود.

جعفری به درجه بازنشستگی نائل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • چهارشنبه 13 خرداد 1394-14:42


    این خبرو شنیدم خشکم زد نا سلامتی یک سرو گردن تو برق از گلستان بالاتریم

    • مهدی عیار
      سه شنبه 12 خرداد 1394-11:36


      سلام من پرسنل برق گلستانم
      شهابی بسیار مرد شریف با خدا و انسان پاکی است..
      مطمعن باشید در این استان به اندازه شان و لیاقت مردم
      استان و کارمندان رفتار و قدم خواهد گرفت. اصلا ناراحت نباشید
      که یه مرد واقعی گیرتون اومد. مهندس بهت تبریک میگم