آخرین عناوین

سه شنبه 12 خرداد 1394-16:18 کد خبر:9355

نماینده ولی فقیه در مازندران:

عملکرد اداره کل فرودگاه های مازندران بسیار رضایت بخش است

نماینده ولی فقیه در مازندران از عملکرد اداره کل فرودگاه های مازندران ابراز رضایت کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران ،به مناسبت نیمه شعبان ولادت با سعادت حضرت مهدی ( عج ) مراسمی با حضور حجت الاسلام قاسمی امام جمعه موقت شهرستان ساری ، مهندس مشاء زمینی مدیر کل فرودگاه های استان ، معاونین ، روسای ادارات ؛ فرماندهی پلیس و سپاه در فرودگاه ساری و جمعی از خانواده های همکاران فرودگاهی در سالن ورودی خارجی این اداره کل برگزار گردید .

در این مراسم امام جمعه موقت ساری در سخنانی در وصف حضرت مهدی(عج) بیاناتی را ایراد نمود و افزود : ویژگیهای خاص و یاران امام زمان با استناد حدیث امام صادق (ع) که فرمودند : یاران امام
 زمان کسانی هستند که 1- منتظران آمدن منتظر باشند ، 2- داشتن ورع 3- داشتن اخلاق دینی و شرعی و اسلامی را رعایت نمایند .

در ادامه این مراسم وی با اشاره به اینکه نماینده مقام معظم رهبری در استان از عملکرد خوب مشاء زمینی مدیر کل فرودگاه های استان رضایت کامل دارد افزود : پروژه های بسیار خوب و مهمی در هر سه فرودگاه ( ساری ، نوشهر و رامسر ) انجام شده و نظم و انضباط و همدلی خوبی در میان همکاران حاکم می باشد .

در پایان این مراسم هم مشاء زمینی با تشکر از حضرت آیت ا... طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان و حجت الاسلام قاسمی رییس دفتر
 نماینده ولی فقیه و امام جمعه موقت شهرستان ساری در جهت حمایت های ویژه از عملکرد و کارکنان فرودگاه های استان تقدیر و تشکر نمود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پنجشنبه 14 خرداد 1394-17:29


    همه مشغول خدمتند ..خوش بحال مردم مازندران