آخرین عناوین

شنبه 5 مهر 1393-9:53 کد خبر:942

حسن رمضانزاده/کارشناس فرهنگی و رسانه ای

دست پخت جدیدی در عرصه ورزش علیه اهالی رسانه های مازنی

جناب مدیرکل ورزش مازندران ؛شایسته شان و منزلت خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندران نمي باشد که شکست يك تیم به اصطلاح رسانه اي ، باعث گردد از ارزش رسانه ها کاسته شود.


 خزرخبر: چندی است که برخی از آقایان به اصطلاح خبرنگار که عمدتا در عرصه ورزش فعال هستند با عنوان تیم فوتبال رسانه های مازندران در برخی از زمین های ورزشی اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال که  از قبل برنامه ریزی شده توسط برخی از فرصت طلبان برای گرفتن مقاصد سیاسی و ورزشی جهت پرکردن جیب شان هستند ، می کنند  که این امر شایسته شان و منزلت خبرنگاران و اصحالب رسانه مازندران نیست که شکست این تیم به اصطلاح رسانه ، در تمامی بازیها در این زمین های ورزشی به ارزش رسانه کاسته میشود .

آیا داشتن یک سایت و یاسرپرستی یک روزنامه دلیل به جامعیت دادن یک صنف است ؟ آیا عنوان دادن به یک تیم ورزشی لازم به تشریفات ورزشی نیست ؟ چه بسا که در جریان اینگونه اقدامات ، مسایل غیر اخلاقی و فساد های مالی صورت پذیرد که به نام اصحاب و اهالی رسانه منتصب شود .

جناب مدیر کل ورزش مازندران انتظار اهالی رسانه بران است که به منظور جلوگیری از اینگونه اقدامات ناشایست و انتصاب دادن هر تیم ورزشی به اهالی رسانه  باید از طریق خانه مطبوعات و یا انجمن رسانه های مجازی صورت پذیرد تا شبهات مرتبط به مقاصد فردی و شخصی برای رسیدن به مسائل مالی و سیاسی در این میادین ورزشی حذف شود.

 دوستان عزیز با دیدن این تصاویر خود قضاوت کنید که جز آقای عادل روحی و مهدی روحی کدام یک در عضویت خانه مطبوعات و انجمن رسانه های مجازی و یا رسانه های مجوز دارندکه با عنوان تیم رسانه در عرصه های ورزش فوتبال هستند ؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :