آخرین عناوین

شنبه 5 مهر 1393-22:31 کد خبر:947

نماینده نور و محمودآباد در مجلس اعلام کرد:

هشدار به وزیر راه به دلیل کوتاهی در روند احداث محور نور به آمل

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چنانچه برابر تعهدات و توافقات تا پایان اسفند روند احداث محور نورـ چمستان، آمل به جایی نرسد، علیه وزیر راه و شهرسازی شکایت خواهم کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عبدالوحید فیاضی در جلسه شورای اداری شهرستان نور بیان داشت: انقلاب اسلامی فرصت خدمتگزاری را به ما داده و امروز بر کاخ‌هایی نشسته‌ایم که بنیاد آن با خون شهدا معماری شده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآوری است تا همه تلاش خود را برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و ولایی متصل به مهدویت که آرزوی شهدا بود، بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه همه اهتمام دنیا برای زمین‌گیر کردن نظام است، تصریح کرد: همه باید به هم و به دولت کمک کنیم، تا دولت در ماموریت‌های خود موفق شود از جمله آن در حوزه بین‌الملل باید با وحدت و همدلی به درجه‌ای برسیم که منویات نظام و رهبری محقق شود.

فیاضی با بیان اینکه کاستی‌های زیادی در شهرستان نور وجود دارد، گفت: مشکل محور نور ـ چمستان ـ آمل همچنان وجود دارد و اعتبارات موجود پاسخگو نیست، اگرچه با تلاش‌های انجام شده است و شدت خسارات از نور تا چمستان کاهش یافته است، اما مشکل مسیر چمستان تا آمل همچنان وجود دارد.

وی افزود: پیمانکار 10 کیلومتر از مسیر را خاک‌برداری کرده و شانه خاکی وجود ندارد و اختلاف سطح سبب حادثه‌خیز شدن این مسیر شده ‌و خسارات مالی و جانی فراوانی به دنبال دارد.

این عضو خانه ملت ابراز داشت: اگر چنانچه برابر تعهدات و توافقات تا پایان اسفند این محور به جایی نرسد و مشکلات همچنان ادامه داشته باشد، علیه وزیر راه شکایت خواهم کرد و امضاء اولیا دم فوت شدگان این محور را نیز زیر شکواییه خواهم گرفت.

فیاضی با بیان اینکه مدیران باید در حوزه خود پیگیر مطالبات از استان باشند، ابراز داشت: در حوزه برق اقدامات خوبی شده و پیگیری تا رفع کامل مشکل ادامه دارد، همچنین در حوزه درمان با مساعدت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستگلع سی.تی. اسکن بیمارستان نصب شد و تحولاتی هم در حال انجام است اما نیاز شهرستان بیش از اینها است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه ورزش استادیوم ورزشی شهرستان سال‌ها است که متروکه مانده و اتفاقی نیفتاد در حالی که قهرمانان زیادی با تیم‌های ورزشی نیازمند استفاده از این مکان هستند.

وی از لغو مصوبه دولت دهم برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در چمستان توسط دولت یازدهم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مجدد و دستور وزیر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

این عضو خانه ملت با ابراز نگرانی از وضعیت آب شرب و آب کشاورزی خواستار تدبیر جدی دولت و مسئولان برای رفع نگرانی مرم شد.

فیاضی در پایان از آغاز خرید تضمینی برنج پرمحصول کشاورزان خبر داد و افزود: مراکز خرید کار خرید را شروع کردند لیکن باید در سرویس دهی تسریع داشته باشند تا نگرانی کشاورزان  کاهش یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :